אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוצים – הדרך שלנו להתחיל דרך חדשה

כל בית כיום בישראל עובר שיפוץ כזה או אחר, בין אם זה שיפוץ המטבח ובין אם זה רצפה חדשה ומבריקה בסגנון מדליק ומחודש יותר. תהליכי שיפוצים למעננו זו דרך חדשה באותו הבית שלנו, כלומר מעיין פתח חדש בעולם החיים השגרתיים שלנו.

עולם שלם של שיפוצים היה בשנות ה80 אך ורק כמה קירות שבורים וסידור הרהיטים החדשים בין הרהיטים הישנים שלנו, רק בתחילת שנות ה-2000 הנה ניתן לראות איך עולם העיצוב השתלט על עולם שלם של שיפוצים.

בכל בית יש את המקום לעשות שיפוצים, לעשות מעיין רמונט חדש אשר יעלה לנו את מחיר הנכס שלנו וכמובן יעלה לנו את ההרגשה שלנו בחמימות הבית שלנו, בהרגשת הנוחות והיוקרה שאנחנו אוהבים להרגיש שאנחנו נמצאים בבית. שיפוצים אמיתיים הינם אותם מהלכים אשר אנחנו עושים בעזרת אנשי מקצוע אמיתיים ומקצוענים, בעלי מקצוע כמו אדריכלים, מהנדסים ואפילו מעצבי פנים, לדעת לערב אנשי מקצוע אמיתיים וחשובים למען שיפוץ הבית בצורה הטובה ביותר.

שיפוצים יכולים להיות בכמה דרכים שונות, אחת מהם הינה דרך העצלות, דרך שבה אנחנו רגילים לקרוא לבעל מקצוע, ולהגיד לו בסך הכל – אנחנו רוצים מטבח חדש, תדאג לכך! כי  אם אנחנו נעשה את זה כמו שצריך, שיפוצים יכולים לעלות לנו ביוקר. האם ביוקר זה בהכרח טוב או שמא זו צורה מבוקרת יותר ופחות נוחה? שיפוצים חייבים להיות מבוקרים, למען ביטחון הבית באם זו צנרת חדשה שמטמיעים בבית, לדעת לא לפגוע בצנרת הקיימת ובתשתית כל שהיא של תשתיות חשמל וכדומה.

שיפוצים מחוייבים להיות מבוקרים גם למען הסדר הטוב, לדעת לשפץ בצורה הטובה ביותר ולא למען שיפוץ מהיר בשביל להגיד "שיפצתי את הבית" הרי שיפוץ זה לא רק הוספות של בטון או מערכות בטון כאלו או אחרות, אלא באמת לעשות שיפוצים בבית, כלומר שינוי אשר באמת יגרום לנו להרגיש בבית חדש, שיפוצים של ממש – שיפוצים אשר מערבים בעלי מקצוע, אם לא לשם הניסיון והמקצועיות אז לפחות לשם ההתיעצות בשביל לסלול לנו דרך של שיפוצים נקייה ומובנת.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מאתר אינדקס אתרים של 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.