אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגים שונים של שולחנות מנהלים

משטח העבודה של המנהל הוא שולחן העבודה שלו. השולחן חשוב לתפקודו היעיל של המנהל ממש כפי ששחקן הכדורגל זקוק למגרש מתאים בכדי לשחק היטב. קיימים בעולם הניהול סוגים רבים של מנהלים בעלי דרגות שונות. שולחן מנהלים של מנהל זוטר לא יהיה זהה לשולחנו של מנהל בכיר או מנכ"ל חברה. אחד מתפקידיו של הריהוט המשרדי הוא לשדר יוקרה ולהציג את מעמדו של בעל השולחן. מנכ"ל חברה לא יוכל להרשות לעצמו להסתפק בשולחן צנוע, זה לא יהיה הולם למעמדו.

השוק מציע כיום מגוון רחב של שולחנות המשתלבים היטב בתוך רהיטי המשרד. כל מנהל יכול לבחור לעצמו שולחן מנהלים מתאים בהתאם לנהלי החברה. בחירת שולחן מסויים וסידור השולחן חושפים פעמים רבות מידע על אופי המנהל, נקודות התורפה שלו ונקודות החוזק שלו. חשוב לציין כי פרט לפאר יש לבחון כי השולחן נוח לעבודה היות ואת רוב שעות היום מעביר המנהל אל מול השולחן שלו.שולחן נוח הוא שולחן אשר מתאים לגובהו של העובד. ישיבה נכונה היא כזאת המאפשרת לעובד להניח את שתי כפות רגליו על הרצפה ומרפקיו על גבי השולחן.

שולחנות יוקרה

שולחן מנהלים מפואר הוא שולחן גדול אשר מכיל אלמנטים יוקרתיים. שולחנות מפוארים עשויים לרוב עץ מלא איכותי. השולחנות מעוצבים על ידי מעצבים אשר דואגים להתאים את עיצוב החדר כולו לעיצוב השולחן. שולחן מספר פרטים רבים על בעליו ועל מעמדו בחברה. על כן, מנהל בכיר יקפיד להציב את שולחנו במרכז החדר ולא להניח על השולחן חפצים אישיים משפחתיים. מנהלים בכירים נוהגים להציב את תמונות בני המשפחה שלהם על גבי שידה סמוכה או מדפי קיר. שולחן מנהלים יוקרתי ונקי מעיטורים משדר כוחניות וסמכותיות.

שולחנות מנהלים על פי הזמנה מיוחדת

במידת הצורך ניתן להזמין שולחן מנהלים מיוחד. פתרון זה מתאים במקרים בהם מתעורר צורך לשולחן בגודל לא סטנדרטי, עיצוב אישי או בניית תאי אחסון מיוחדים. ישנה אפשרות לבקש בנייה של שולחן מדגם מוכר על פי מידות אישיות בהתאמה לגודל המשרד. אפשרות שניה היא פניה למעצב אשר יעצב ויבנה שולחן ייחודי בהזמנה אישית. צורך לשולחן מיוחד מתעורר במקרים בהם קירות המשרד עגולים, לא סימטרים או בעלי קימורים מיוחדים. בעת הזמנת השולחן ניתן לבחור את סוג החומר אשר ישמש לבניית השולחן על פי העדפה אישית.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.