אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמתו של אתר למכירות.

כאשר אדם מעוניין להקים אתר שמיועד למכירות באינטרנט הוא מוכרח להקים את האתר עם מנגנון של מכירת שירותים או לחילופין עם מנגנון של מכירת מוצרים. כמו כן, במידה ואדם זה איננו מבין כלל וכלל בנושא, מומלץ מאוד להתייעץ עם בוני אתרים שמתעסקים בבנייתם של אתרי מכירות כל יום.

 

אתר למכירות – מה אתר מסוג זה יכלול?

 

אתר שמיועד למכירות יכלול בתוכו, לרוב, סל קניות שהינו וירטואלי אשר מאפשר הוספה, מחיקה (במידת הצורך) או עדכון כמויות המוצרים בסל הקניות. אתר זה יכלול טופס ובו פרטי הלקוח וכן גם אפשרות התשלום.

 

אפשרות התשלום באתר וירטואלי יכולות לכלול מכירה באתר עצמו או מכירה באמצעות הטלפון. ההבדל הוא ביכולתו של האתר להצליח לקלוט כרטיסי אשראי של לקוחות האתר או שלא.

 

ההיבט השיווקי וההיבט הטכני.

 

אם אנו מסתכלים על ההיבט השיווקי אז הקמה של אתר למכירות היא אפשרות של פתיחת סניף וירטואלי לעסק מסוים. אתר של מכירות יכול להגדיל באופן ניכר את מכירות העסק. אם מסתכלים על ההיבט הטכני אז הקמת אתר למכירות כולל בתוכו מודול של מכירות לאתר, כלומר, מודל של מכירות יכלול בתוכו אפשרות של הוספת קטגוריות מכירה, הוספה של מוצרים שונים לקטגוריה יחד עם אפשרות הוספת תמונות מוצר.

 

דף המוצר באתר מכירות יהיה בעל אפשרות של קניית המוצר וכן גם הוספתו אל סל הקניות הווירטואלי. מערכת הסחר האלקטרונית (שידועה בשמה –( virtue mart מאפשרת ביצוע של מכירות כתוסף לאתר שנבנה עם מערכת של ניהול תכנים.  תוסף סל הקניות של האתר ניתן להתקין על האתר ולאחר מכן לצרף אליו קטגוריות נוספות ומוצרים נוספים.

 

בניית אתר מכירות על ידי בעל מקצוע.

 

כיום ניתן למצוא אנשים רבים שטוענים שהם עוסקים בבניית ועיצוב אתרים. חשוב מאוד לא להתפתות למחירים זולים ולפנות רק לבעלי מקצוע בעלי "תעודות" מוכחות לכך שהם יודעים מה הם עושים. יש לערוך בדיקה אודות החברה/איש המקצוע אליהם פונים, לראות כמה שנים הם בתחום, כמה כסף הם דורשים על הקמת האתר ורק לאחר מכן להתחיל לעבוד עמם. זכרו – חסכון בכסף בתחום זה עלול לעלות לכם בהפסדים רבים אחר כך.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.