אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור שחקנים עבור סרטי תדמית?

כאשר בית עסק מגיע למסקנה כי הוא מעוניין לבצע סרט תדמית עבור העסק שלו, סביר להניח כי הוא מוכן לפעולה שיש בה מן המורכבות לכדי יישום מקצועי ואפקטיבי. סרט תדמית יכול אפשר לבעל העסק קפיצת מדרגה אשר תהה הזדמנות נהדרת להרחיב את קהל הלקוחות שלו. סרט התדמית יכול לגרום להפצה נרחבת מאד של פרופיל העסק באמצעות קול, מראה ותנועה אשר נמנעים, או מובאים באופן חלקי, כאשר הפרסום מתנהל בדרכים הקונבנציונליות המוכרות.

מאגר של מפיקי סרטי תדמית, בדרך כלל, מכירים ויודעים דרכם בעולם הפרסום והקולנוע. מכורח עיסוקם בתחום זה, הם באים במגע עם חברות שבבעלותם מצבורי שחקנים וניצבים אשר יכולים למלא תפקידים בסרט התדמית.

חשיבות הבחירה של השחקנים הנכונים היא כבירה היות והניואנסים הקטנים של המראה, המבט, ההתנהלות של השחקן, משפיעה על המודע והתת מודע של צופה הסרט. אין להקל ראש בדבר. אפשר לבחור את השכן, אך חשוב לקחת את האחריות בנוגע לחוסר המקצועיות שעלולה להיות לאותו אחד וכמו כן לחוסר במידע בנוגע לאלמנטים קולנועיים אשר יש רק אנשי מקצוע בקיעים בהם.

מאגר של מפיקי סרטי תדמית מציג עבודות של אותם מפיקים, מהם יכול הלקוח לבחור את מי שהסרט שלו שבה את ליבו ומצא חן בעיניו. את השחקנים עבור הסרט ניתן לבחור באמצעות אודישנים אשר מתבצעים לשחקנים הנמצאים במאגר של חברות השחקנים והניצבים. חשוב לדעת כי לא תמיד יש צורך בניסיון מוכח כשחקן או בלימודי תאטרון, על מנת להביא את הדיוק המתבקש עבור סרט תדמית.

כיצד מתנהלת הבחירה?

·         לאחר שמפיק הסרט ובעל העסק ביררו בינם לבין עצמם את הפרטים הנוגעים לאופי הסרט. יש לבנות את הדמות אשר תתאים עבור העברת המסר.

·         לאחר שפרופיל זה נבנה, ברור יותר למפיק הסרט מהי החזות המתבקשת עבור התפקיד. בשלב זה ניתן לפנות לאותן חברות המאפשרות את הבחירה מתוך מגוון רחב של טיפוסי אנשים בטווח גילאים גדול.

·         לאחר סלקציה מסוימת מוזמנים הללו לאודישנים אשר במהלכם הם מתבקשים לבצע דבר מה בהתאם לתפקיד המיועד להם.

·         לאחר יום האודישנים, מתרחשת הסלקציה לאחר התבוננות באודישנים שביצעו וההכרעה מתקבלת.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.