אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי – דשא טבעי יותר, לנו!

עולם העיצוב השתלט על ביתנו בכמה וכמה אופנים, אחד מהם היה עולם השיפוצים, כיום – ניתן לראות גם את אופי הגינות שלנו שהשתפרו בעזרת דשא סינטטי, מרבדי דשא מלאכותי אשר מרפדים את הגינה שלנו בצורה מרהיבה ובהירה מתמיד.

דשא סינטטי הינו הדשא המלאכותי אשר מוציא ומנקה אותנו מכל הקשור לטיפוח, שימור וניקיון הגינה שלנו. רוב הגינות היום הינם קשות לטיפוח, במיוחד אלו אשר נתונות לדשא אורגני טבעי, כלומר טיפוח מתמיד של ממטרות – מיליוני קוב של מים בשנה למען טיפוח הגינות של ארצינו.

דשא סינטטי ידוע כתחליף חסכוני ועדיין יפייפיה, אשר מחליף לנו את הדשא האורגני, אותו דשא שלוקח מאיתנו את הכוח לגיזום, טיפוח שבועי ובגינות מסוימות גם יומיומי.

דשא סינטטי - שומר על הבריאות שלנו

דשא סינטטי מגיע בכמה צורות ורמת בהירות שרק נרצה, כמעיין תחליף עיצובי וחסר דאגות של עולם העיצוב ועולם המדשאות. דשא אורגני נוטה לפגוע בכמה סוגים שונים של אלרגיות, דשא סינטטי הינו מלאכותי ומכך יוצא שאין פחד לפגיעה בחסינות של הגוף למדשאות. מרבדי דשא סינטטי הינם איכותיים וידידותיים מאוד לסביבה, בין אם זה בחיסכון אדיר של קוב בשנה ובין אם זה ידידותי לסביבה בכל הקשור לסיבים המלאכותיים שאינם מפריעים לאלרגיות ולבריאות.

עולם העיצוב מתפשט על כל הבית שלנו, מה שבשנות ה80 וה90 היה רק סידור רהיטים ושינוי צבעי הקירות בבית, כיום ניתן לראות איך בית פשוט הופך לארמון מדהים ויקר מאוד עקב שינויים בכל הקשור לבית, בין אם זה שינוי סדר הקירות וגודל החדרים, ואף הגדלת אופי החדרים, עבודות בטון כאלו או אחרות אשר מפרידות ומסדרות מחדש את כל חדרי הבית. דשא סינטטי הפך לחלק חשוב גם הוא בעולם העיצוב, אולי בגלל אופי הידידות לסביבה אולי בגלל חוסר הטיפוח המתמיד הרצוי, אחרי הכול – זמנינו יקר יותר מכל מרבד דשא סינטטי כזה או אחר.

העניין הוא שכל הקשור לעיצוב לאו דוקא דואג רק למראה עיניים, אלא גם לאופי העיצוב, כלומר האם העיצוב הזה באמת השרה עלינו רגיעה או שמא ליופי בלבד? הרעיון הוא לא רק לעצב את הבית בצורה שיאהבו, אלא בצורה שאנחנו נאהב ונעריך.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מאתר אינדקס אתרים רשת 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.