אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצגת חברה לחברת סטארט-אפ

חברות סטראט-אפ הן לרוב צעירות ובשלבי הקמה ובנייה. כאשר חברת סטארט-אפ נדרשת להציג מצגת חוששים מנהליה כי אין להם מספיק תוכן למלא, אין להם מספיק לקוחות גדולים להתהדר בהם, החברה צעירה ועוד. כדי להכין מצגת טובה עבור חברת סטארט-אפ יש למצוא מסרים נכונים ולהעביר אותם במצגת. מסרים כמו חדשנות, תחזית צמיחה ומכירות, סקירת השוק ועוד הם מש שיעניין בסופו של דבר את המשקיע הצופה במצגת ויראה על רצינות.

קהל יעד

לרוב יצפו במצגת של חברת הסטארט-אפ אנשי ומנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעים. אלה הם אנשים הצופים מידי יום בעשרות פרזנטציות ויזכרו את המצגת רק אם היא תעמוד בסטנדרטים גבוהים.

אורך המצגת

יש להגביל מצגת חברה לעשרים דקות. לרוב פגישה מתואמת לאורך שעה, כך שהמצגת צריכה לתפוס נפח של עשרים דקות ולהשאיר מקום לדיון בן ארבעים דקות.

מבנה המצגת

משקיעים רוצים להבין את הבעיה והפתרון שהחברה מציעה לשוק, לראות בקצרה את המודל העסקי, להבין את הטכנולוגיה או המוצר שהחברה מציעה, דרכי שיווק ומכירות, מה היא התחרות בשוק, להכיר את צוות העובדים בחברה, להבים מהם התחזיות ויעדי החברה, לראות את לוחות הזמנים ולקבל סיכום ודרכי פעולה.אחרי סקירה תמציתית אך מקיפה כזו משקיעים ומנהלי קרנות סיכון יוכלו לרשום הערות, לדון בהם בדיון הפתוח ולהתרשם מרצינות החברה ויכולותיה.

עיצוב המצגת

מצגת לחברת סטארט-אפ חייבת להיות קצרה, לרוב בת עשרה עמודים, עם גופן אחיד, גדול,קריא וברור, ללא עיצוב ואפקטים מיותרים. עיצוב נקי יחדד את המידע והמסר או המסרים המועברים במצגת בעוד שעיצוב עמוס וצבעוני יגרום לעייפות וחוסר ריכוז בקרב המקשיבים.

אמינות

יש לשדר אמינות ולשקף את המציאות לגבי החברה והשוק בו היא פועלת. משקיעים יעריכו תכונה זו ואמינות תגבש הזדהות והערכה בקרב המאזינים.

מציג המצגת

מציג מצגת חברה חייב להיות אחד מבכירי החברה והוא יעביר את רובה כאשר בנוסף אליו יכולים להצטרף שני מנהלים או עובדים שיסבירו הסבר מקצועי. למשל מנהל פיתוח שיסביר על הטכנולוגיה ומנהל מכירות שייתן סקירה לגבי השוק והתחרות.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


אודות מחבר המאמר

Dreamview  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.