אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עולם הבניה המתחדש - מבנים יבילים

 

מבנים יבילים הם מבנים אשר מיועדים לשינוע בעזרת מנוף, או בשמם הנוסף מבנים ניידים, כך שניתן להעביר אותם ממקום למקום. מבנים יבילים עשויים מחומרים קלים כמו: אלומיניום,פלדה, עץ ועוד. מבנים יבילים פופולאריים בימינו הם פרגולות, מחסנים, סגירת מרפסות ועוד. השימושים של מבנים יבילים הם מגוונים, אך מאחוריהם עומד יתרון בולט ומשמעותי – ניידות. מכיוון שמבנים יבילים הם מבנים אשר ניתן לשאת אותם ממקום למקום, מטרות השימוש שלהם הן לטווח קצר או ארוך – מגורים קצרים, משרדים זמניים, מחסנים לאחסון דינאמי המובל ממקום למקום, ועוד. מבנים יבילים הינם מבנים זמניים וניתן לפרק או להעביר אותם בעת הצורך, המבנים היבילים ניתנים לשימוש בכל שטח, אם זה על הקרקע, או על גג בנין.

מבנים יבילים – למה זה טוב? למבנים יבילים כמה יתרונות - מכיוון שהחומרים מהם עשויים המבנים היבילים הם ידידותיים לסביבה – מבנים יבילים לא מזהמים את הסביבה בכל תהליך בנייתם. הם עמידים לאורך זמן, ובעלי כושר בידוד גבוה מאוד, כך שזה מתאים למזג האוויר הישראלי. מבנים יבילים אלו בעלי חסימה בפני רטיבות. אנו בונים ממ"ד קבוע או ששמים ממ"ד נייד כמו בבניה קונבנציונלית. האישורים בבניה קלה זהים לאישורים בבניה קונבנציונלית. חברת א.רסי מתמחה במבנים ניידים ובעלת נסיון רב בתחום, כך שא.רסי מתאימה את המבנה הרצוי לצרכים של הלקוח. בנוסף ישנה אפשרות שחברת א.רסי מקימה את המבנה בשטח שלה ולאחר מכן מעבירה אותו למקום הרצוי.

חברת א. רסי בע"מ פועלת באופן מקצועי ואיכותי, יחד עם זאת לא שוכחת את הלקוחות ומספקת עבורם שירות אישי וליווי מיוחד עד לקבלת המוצר המוגמר, כך שתמיד ניתן לשנות את ביצוע העבודה והכל לפי דרישתו של הלקוח.

בזכות המבנים היבילים של א.רסי ניתן להינות מהם למשך זמן ,חומרי הגלם הם מהאיכותיים ביותר , ובזכות זאת משמשים למגוון רחב של מבנים כמו: משרדים,מחיצות גבס, מגורים, חדרי לימוד שונים ועוד.

חברת א.רסי עובדת עם מיטב אנשי המקצוע העוסקים בתחום אם זה מהדסים, אדריכלים והנדסאים אשר עברו הסמכה ובעלי רישיון לעסוק בתחום, אנשים אלה עובדים בקפדנות , תוך ריכוז מוחלט על העבודה המתבצעת, וכך מגיעים למוצר מושלם ולפי שביעות רצונו של הלקוח.

 


אודות מחבר המאמר

א רסי בע"מ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.