אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניה מתועשת - הבניה של העתיד

 

בניה מתועשת - מה זה ?

בניה מתועשת ידועה גם בשמות בניה מודולארית ובניה קלה. בניה מתועשת שונה מבניה רגילה, ושינוי זה מתבטא בחומרים, באופן ביצוע הבניה ומהירותה ובשינוע המבנה. החומרים בהם משתמשים בבניה מתועשת נחשבים לחומרים "קלים", כגון אלומיניום, פלדה, עץ, גבס ועוד. שינוי נוסף ומשמעותי הוא מהירות הבניה בטכניקות שונות. בניה מתועשת הנה תהליך קצר יחסית לבניה רגילה. למרות שבניה קצרת טווח נחשבת לבניה פחות איכותית, בניה מתועשת משלבת טכנולוגיות מתקדמות של בניה, וכך נוצרים מבנים איכותיים ועמידים לאורך זמן. שוני נוסף של בניה מתועשת על פני בניה רגילה הוא שניתן לשנע את המבנים ממקום למקום בקלות.

יתרונות בניה מתועשת

בניה מתועשת מביאה עמה כמה יתרונות חשובים, שהופכים אותה לחלופה אטרקטיבית יותר מאשר בניה רגילה:  קלות שינוע: מבנים הנבנים במסגרים בניה מתועשת הם מבנים קלים לשינוע והעברה ממקום למקום. מבנים אלו מיועדים לשהות או מגורים קצרי טווח, ובתום תקופה זו הם מועברים למקום אחר. לדוגמא – מחסנים, משרדים ומבני מגורים סמוך לאתרי בניה ועוד. תהליך בניה קצר: בניה מתועשת אינה בניה הנמשכת זמן רב. בזמן שמבני נדל"ן נבנים לאורך זמן, ואנו תלויים בהתקדמות החברה הקבלנית בשטח – בניה מתועשת היא בניה ממוקדת אשר נמשכת חודשים ספורים. שמירה על הסביבה: בניה מתועשת ידועה גם כבניה ידידותית לסביבה. תהליך הבניה אינו יוצר פסולת מרובה, וחומרי הבניה נחשבים למזהמים פחות מחומרי בניה רגילים.  בניה מתועשת של א. רסי בע"מ

חברת א.רסי מספקת שירותי בניה מתועשת למגוון שימושים כמו: משרדים, חדרי תקשורת, כיתות לימוד ועוד. חברת א.רסי משתמשת במיטב החומרים העמידים ומאפשרת בניה איכותית ועמידה לאורך שנים. השירות של א.רסי הינו מקצועי וייחודי , חברת א.רסי מלווה את הפרויקטים שלה באופן אישי עד לקבלת תוצאה מושלמת. חברת א. רסי מביאה את הפתרונות המתקדמים לבניה מתועשת איכותית גם בתנאי שטח בעייתיים. צוות א.רסי מורכב ממהנדסים והנדסאים מן השורה הראשונה. המקצועיות והדיוק של צוות א.רסי הם המנחים את אנשי הצוות בכל פרויקט בניה. בכל פרויקט בניה מתועשת, מלווים אנשי הצוות את הלקוח בתהליך הבניה ועיצוב פנים המבנה עד לתום התהליך.  אנו מבצעים גם מבנים קבועים שאינם ניתנים להעברה.

 


אודות מחבר המאמר

א רסי בע"מ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.