אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקת סרטון במסגרת הצעת מחיר לבניית אתר.

אחד המרכיבים החשובים של אתר אינטרנט שמסייעים לקידומו הוא סרטון תדמיתי או עסקי קצר. לא פעם בעלי עסקים קטנים נמנעים מלהשקיע בסרט תדמיתי בגלל ההשקעה הכספית שנראית להם מיותרת, וטעות בידם. סרט תדמיתי חשוב מאוד לצורך קידום אתר וחבל להזניח אמצעי כזה.

לסרטוני תדמית יש מספר תכונות נוספות שהופכות את ההשקעה בהם לכדאית ומשתלמת במסגרת הצעת מחיר לבניית אתר.

חשיפה רבה יותר.

סרטוני תדמית מאפשרים חשיפה רבה יותר של העסק בקרב גולשים שלא ירצו  בהכרח להגיע לאתר עצמו. עובדה זאת לבדה מצדיקה השקעה בסרטון תדמית במסגרת הצעת מחיר לבניית אתר.

יתר על כן, מתברר כי גולשים רבים מעדיפים לדעת יותר פרטים על העסק ממנו הם מקבלים שירות, ולא להסתפק בתיאור מוצרים ומחירים. חשיפה של בעל העסק,  משפחתו, חזונו וערכיו עשויים לסייע בקידום העסק לא פחות, ואולי יותר, מהשקעה בפרסום של מוצר כזה או אחר.

כיצד לקדם סרטוני תדמית במסגרת הצעת מחיר לבניית אתר

סרטוני תדמית נכללים היום כחלק ממנוע החיפוש של גולג , שמציעה אותם בתוצאות החיפוש. גולשים רבים מעדיפים לראות סרטון קצר ולא להתעסק במלל מרובה. גוגל עדיין לא קורא את הכתוביות, אולם בכל זאת ניתן לשפר את דירוג הווידאו במהלך החיפוש..

·         שילוב של  מילות מפתח כחלק מכותרת הסרט, יציג לגוגל ולגולש את תחום העניין.

·         הסבר ממצה של תוכן הסרטון שיכלול אף הוא שילוב של מילות מפתח.

·         אתרי שיתוף רבים מאפשרים הוספת תיוג לסרטון, וחשוב להשתמש בביטוי המפתח כחלק מהתיוג.

·         כמובן אסור לשכוח לשלב קישורית לאתר במסגרת תיאור הסרטון

חשיבות ההפצה של סרטון הווידאו.

גורם נוסף שיש לכלול כחלק של הצעת מחיר לבניית אתר הנו דרכי הפצת הסרט. חשוב שההצעה תכלול פירוט איך ניתן להפיץ את הסרט , למשל תוך שימוש ברשתות חברתיות או באמצעות הצבעה גולשים בעזרת כפתור הלייק המפורסם.

דרך הפצה נוספת היא באמצעות אתרי שיתוף למיניהם המאפשרים פתיחת חשבון משתמש גגון יו טיוב ועוד.

חשוב לזכור גם שעלות הפקת סרטוני הווידאו הולכת ופוחתת. ניתן היום ליצור סרטונים איכותיים תמורת כמה אלפי שקלים בלבד, השקעה שמחזירה עצמה בטווח הארוך.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.