אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לומדים לעצב חדרי ילדים

אם כן מה עלינו לקנות ואיך ננהג בטרם נרכוש חדרי ילדים או רהיטי ילדים כגון מיטות ילדים, ספריה וכד'.  סט מינימלי לחדר ילדים הוא למשל מיטה וארון אם נתסכל מעבר לכך זה באמת תלוי בצרכים דהיינו בירור צרכים.

רצוי תמיד להוסיף ספרייה שהילד יוכל ללמוד בנוחיות ולאחסן דברים רבים כמו: ספרים, מחברות ועוד דברים כאלה ואחרים שישמשו אותו באופן השוטף.  שידה למשל ניתן להוסיף ליד המיטה ונועדת לאחסון דברים קטנים יותר אבל יכולה לשמש גם כשולחן קטן. מקום אחסון בלי שום קשר תמיד יתקבל בברכה. במיוחד שמדובר בחדרי ילדים.

איך נעצב חדרי ילדים ובכלל אם לא באמצעות מיטות ילדים או שאולי רהיטי ילדים כאלה ואחרים, מאמר זה עוסק בדבר ומדגיש כי חובה עלינו להיות יצירתיים בעיצוב החדר. מומלץ תמיד להוסיף טפט או שטיח עם דמויות מוכרות של אנימציה.

מן הסתם ילדים בוטחים בדמויות שהם מכירים מהמסך  של הקולנוע או טלויזיה ולכן גם ההסבר למה הם נוהגים ללון בשקט שהם בקרבתם. יש להם הרגשה טובה יותר ובטוחה יותר. מומלץ אף ליצור משטח פנוי שישמש אזור משחק לילד וכמובן חשוב לרפד.

בבחירה של חדרי ילדים או לחילופין רהיטי ילדים ואפילו רק מיטות ילדים ללא ריהוט מלא חייבים לתת לדמיון להוביל אותנו ולהפתיע כל פעם מחדש. היצירתיות הינה חלק גדול ושולט כאן הרבה יותר ממה שחשבנו. אביזר  נוסף הינו מנורת לילה לילדים למשל.

רצוי מאוד לשלב בתוך חדר שינה של הילדים מנורת לילה כי החושך הינו האויב הגדול ביותר שלהם והאור הוא האויב הגדול של הלילה וכל זאת על מנת לצור שינה ערבה לילד בלילה. מומלץ להוסיף תאורה עדינה אשר תעניק הרגשת ביטחון ושלא תפגע בשינה עם זאת.

נכון להיום יש מגוון של מנורות לילה בדמויות שילדים אוהבים מבית דיסני. בסופו של יום כולנו רוצים את טובת ילדנו. חדר ילדים הינו מצרך חובה בבית שיש בו ילדים. חדרי ילדים ובפרט רהיטי ילדים לרבות מיטות ילדים נחשבים למצרך חובה ומצרך בסיסי והינם כיום שייכים לפריט עיצובי מן המניין. הורים צריכים תמיד לחשוב שמעל הפאן העיצובי כולם רוצים את טובת הילדים שלהם בסופו של יום.

אודות מחבר המאמר

אגו ווב אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.