אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון אפליקציה במסגרת הצעת מחיר לקידום אתר.

החידושים הטכנולוגיים בעולם האינטרנט רודפים אחרינו בקצב מסחרר. לא הספקנו להתרגל למושגי חדשים בעולם השיווק כגון קידום בגוגל וברשתות החברתיות, וכבר צץ לו מושג חדש, אפליקציה. אפליקציה הוא מושג שמכסה הרבה תחומים.

ברמה העקרונית אפליקציה היא תוכנה שמאפשרת למשתמש במחשב לבצע פעולה מסוימת. זה יכול להיות מפעולה שמאפשרת להשמיע מנגינה או להראות סרטון, מידע מסוים ועוד. תחום האפליקציות הולך ומתפתח ויותר וחברות כוללות אותן במסגרת הצעת מחיר לקידום אתר.

דוגמאות לאפליקציה אפשריות במסגרת הצעת מחיר לקידום אתר

כך למשל רבים מצרכני המזון המהיר מקבלים יותר ויותר הודעות שמאפשרות להן למשל להתחבר ישירות ממחשב כף היד או הסלולארי שלהם לאתר מסוים ולהזמין דרכו סושי או פיצה.  אפשר אפילו לפתח אפליקציות מתוחכמות יותר, למשל לשלוח לסלולריים המצויים באזור מסוים הודעה על אירוע המתרחש באזור ביום מסוים ובשעה מסוימת.

או נניח למשל שאתם יוצאים במבצע של איפור זוגות לאירועים. אפליקציה פשוטה תשלח הודעה מתאימה דרך הפייסבוק למשל לכל מי שיהיה רשום אתר המעריצים או הקבוצה המתאימים. אין ספק שבעלי אתרים רבים ישמחו להשתמש בטכניקת שיווק חדשה זאת ולכלול אותה במסגרת הצעת מחיר לקידום אתר.

אבל איך נדע מהי אפליקציה מוצלחת ?

·         חשוב שלא כל המידע יהיה באפליקציה, וחלק ממנו יהיה גם באתר. כך תוכל גם להגדיל את מספר הגולשים באתר.

·         זכרו שהמטרה אינה שיהיו כמה שיותר גולשים שישתמשו באפליקציה, אלא להביא אותם לאתר ולהגביר בו את המכירות. לשם כך יש לבצע את כל העבודה הרגילה של ניתוח פלח השוק המתאים, צרכיו ודרישותיו. נסו למשל להציע למשתמשים באפליקציה הנחה משמעותית, או גישה למוצרים בלעדיים.

·         כדאי לאפשר לתת לאתרים נוספים להשתמש באפליקציה שלך תמורת כסף. הם יהיו מעוניינים בכך כדי להרחיב את מעגל הגולשים שלהם.

·         צריך לזכור שאפליקציה בפייסבוק אינה עולה כסף. בניגוד למשל למודעה רגילה. אפליקציה גם יותר ממוקדת ומעניינת. העלות הינה רק של הפיתוח עצמו. ניתן גם לאסוף את המידע על משתמשי האפליקציה, ולנצל אותו לאפליקציה הבאה...

·         תכננו את האפליקציה שתתאים לאמצעי בו משתמש הגולש. לא רק מבחינה טכנולוגית, אלא מבחינה ויזואלית מסך איפון למשל קטן יותר ממסך מחשב, ויוכל לקלוט פחות מידע. תכננו בהתאם את העמודים באתר.

·         זכרו שהאפליקציות הן כלי שרק מתפתח. לימדו כל הזמן את ההתפתחויות בתחום וכיצד לנצל אותם.

·         זכרו כי מספר המשתמשים באפליקציות הולך וגדל, אבל זה עדיין מוגבל לציבורים מאוד מסוימים. לימדו את הציבורים הללו והכינו להם הצעות מתאימות.

אלה הם כללי יסוד שיעזרו לכם לשפוט אפליקציה, אבל גם מסבירים לכם למה חשוב לכלול אפליקציה כחלק של הצעת מחיר לקידום אתר.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.