אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גודל המחיר – כגודל האתר

אנשים מסחריים רואים את מתחריהם מקימים אתרים חדשים עם הצעות למהירי החלטה, מכירה למשך יום או יומיים ואפילו מבצעים ליום אחד כולל "מע"מ על חשבונם". בעלי חנויות מתחילים להבין שאין לעצור את ההתקדמות ולכן עליהם להצטרף. השאלה הראשונה שכולם שואלים עם יצירת קשר עם אנשי המקצוע: "כמה היא עלות הקמת אתר אינטרנט?"

התשובה הרגילה היא תמיד "כמה עולה מכונית חדשה" או "כמה עולה טיול לחו"ל"? רק אז הם מתחילים להסביר לפונים שקביעת עלות הקמת אתר אינטרנט תלויה בסוג האתר שנדרש.

מחיר לאתר אינפורמטיבי או לאתרים תדמיתיים

המחיר הנמוך יחסית ייגבה בגין הקמת שני האתרים האלה. בעל האתר ימסור את המאמרים והמידע הרלוונטי ואנשי המקצוע יבצעו את העבודה. אין פה צורך במעצבים גרפיים אלא במבצעים שיקלידו ויערכו את כל החומר. במקרה זה העלות אמורה להיות לפי שעות עבודה.  גרפיקאי שזה עתה סיים את לימודיו אמור לדרוש 40-60 שקלים לשעה. אחזקת האתר תעלה, במקרים רבים, מאה שקלים לחודש.

יש לזכור שהתדמית והמידע אמורים להישאר באתר ללא שינויים או עדכונים. ברגע שהוכנה תדמית חיובית לחברה או למוסד ציבורי שינויים תדירים אינם צפויים במלל או במבנה.

אתרים יקרים  - לפי גודל האתר

חברה דינמית  בענף ההיי טק  חייבת לעדכן את האתר שלה כל יום בהתאם להתפתחויות בפיתוח מוצרים וביישומים חדשים. חברות מפותחות עובדות סביב השעון כדי להיות בקשר "און ליין" עם נציגיה ועם לקוחותיה ברחבי תבל. חברות גדולות זקוקות לאתרים גדולים עם הרבה עמודים אינפורמטיביים. עלות הקמת אתר אינטרנט יכולה להיות יקרה מאד. המחיר, כולל כל התוספות הנדרשות לאורך כל החודש, עלול להגיע עד עשרת אלפים שקלים.

המחיר גבוה אבל מצדיק את עצמו מיד

תקציבי פרסום עוברים היום מהמדיה הרגילה – עיתונים, פרוספקטים וקטלוגים – לאתרי האינטרנט. הסיבה היא פשוטה מאד; באמצעות האתר אנשים מגיעים לקהל אדיר – לקוחות ותיקים שעוקבים אחריהם באופן תדיר וכמובן ללקוחות פוטנציאליים שעלולים לגלוש ולהיכנס לאתר.

במקום להושיב מזכירות למשלוח קטלוגים ומכתבים בדואר יותר יעיל להקים אתרים ולהציג את מיטב השירותים בפני קהל שאכן זקוק להם.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.