אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימוד אנגלית לגיל הרך

לימוד אנגלית לגילאים הקטנים, או אם תרצו אנגלית למתחילים, נעשה בדרך כלל בצורה מיוחדת. כאשר התלמיד הצעיר יותר עדיין אינו שולט ברזי השפה ונחשף אליה באופן מינורי, קל יותר לעצב את השפה החדשה בצורה נכונה. במקרים אלו לימוד אנגלית יהיה קל יותר, אבל ממש לא פשוט.

 

אנגלית למתחילים, עקב בצד אגודל

לימוד אנגלית מתייחס לכלל האוכלוסייה. ישראלים המתעניינים בלימודי אנגלית מסודר דרך בית ספר לאנגלית מקבלים תחילה תמונה כללית על המצב העכשווי שלהם, מעין אינדיקציה על איפה הם עם החומר מול המצב האידיאלי בו היו אמורים להיות. מיד לאחר מבחני המיון מחליטים לאן לשבץ אותם. לימוד אנגלית מסודר לא מתחיל בשיעור ושינון של החומר, על התלמיד הנרשם לדעת לאן בדיוק הוא הולך.

 

לימוד אנגלית לאקדמיה

בניגוד לשיעורי בית הספר לימוד אנגלית לשיפור הציונים באקדמיה מתחיל גם הוא בשיעורים רכים יותר. הרעיון הוא להבין לאילו חומרים התלמיד נחשף. בית ספר לאנגלית, או יותר נכון בית ספר איכותי לאנגלית, מחזיק צוות מחקר שלרוב בונה את מסלולי הלימוד. אותו צוות חי ונושם את האקדמיה ויודע לכוון לאנגלית הרצויה. כך, לימוד אנגלית הוא אפקטיבי יותר.

 

לימוד אנגלית לשיפור השפה

לימוד אנגלית שכזה יכול להתחלק לכמה חתכים כאשר על אחד מהם מיוחד באופן שלו. לימוד אנגלית למבוגרים יהיה שונה במהותו משיעורי אנגלית למתחילים בגילאים הצעירים יותר, למרות שבמקרים רבים החומרים הנלמדים הם כמעט זהים. השוני הגדול הוא צורת הלימוד וההעברה של החומר. אם מדובר במבוגרים נכון לכוון יותר לאנגלית עסקית. כמובן שהדבר לא מגיע בשיעורים הראשונים, אלו יוקדשו להכנה של בסיס נכון. לימוד אנגלית לצעירים יתמקד יותר בהכנת הבסיס לאנגלית אקדמית שתסייע ותעזור לתלמיד במהלך שנותיו במוסדות הלימוד להשכלה הגבוהה. 


אודות מחבר המאמר

מוגש כחומר לציבור על ידי קבוצת קידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.