אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

מי מאיתנו אוהב ללכת לרופא שיניים? לא משנה כמה חשוב לנו הטיפול לבריאות השן, אף אחד מאתנו לא שש להתיישב על הכסא הגדול והמפחיד עם כל המכשירים סביבו והריחות החזקים. יש אנשים שהפחד שלהם כל כך עמוק עד שהם מאובחנים כסובלים מ"חרדה דנטאלית".

הזמנים השתנו חברים. עם הידע והניסיון שיש היום בתחום רפואת השיניים, אין יותר שום סיבה טובה לעבור את אותו סבל כמו שבעבר. עכשיו קיימת האפשרות לכל מטופל לבקש לעבור כל טיפול שיניים שהוא תחת הרדמה מלאה – מה שבעבר לא היה נגיש לכל אחד בכל טיפול.

 

סוגי הרדמה שונים

לפני שמחליטים על הרדמה מלאה, כדאי לדעת מהם סוגי ההרדמה הקיימים היום בתחום רפואת השיניים מלבד הרדמה מלאה:

 

טיפול בהרדמה - לישון ולא לסבול

אז למה בכל זאת טיפול בהרדמה מלאה? תחשבו כמה שזה נשמע טוב. טיפול שיניים כולל בהרדמה: נכנסים למרפאה, עוברים הרדמה על ידי רופא מרדים מוסמך (לוודא כמובן שהמרפאה בה אתם מטופלים מחזיקה באישור משרד הבריאות בכל מה שקשור להליכי הרדמה), וקמים אחרי הטיפול בלי להרגיש דבר ממנו. ישנו זמן התאוששות קצר מן ההרדמה, אך רבים יסכימו שהם מעדיפים את סוג ההתאוששות הזו מאשר להרגיש את התעסקות הרופא ומכשיריו בשן שלהם.

איך להתכונן לטיפול שיניים בהרדמה כללית

כדי להיות בטוחים שצמצמתם במידה המרבית את הסיכונים הכרוכים בהרדמה מלאה (שתמיד יש בהליכים רפואיים מכל סוג שהוא), אנא שימו לב לדברים הבאים:

 

 

ההליך עצמו

לאחר כל הבדיקות המקדימות על פי הוראות הצוות הרפואי, מגיע הפציינט למרפאה ביום הטיפול שם הוא מקבל חומר הרדמה בהחדרה לווריד. לאחר מכאן מתבצעת התאמה של טיפול שיניים בהרדמה מלאה, ונעשים כל הליכי הטיפול הנדרשים. לאחר ההתעוררות, צריך להישאר עוד פרק זמן מסוים (על פי קביעתם של הרופא והרופא המרדים) בכדי להתאושש. רצוי להביא אתכם ליווי ליום הטיפול מכיוון שלא מומלץ לנהוג ביום הטיפול גם לאחר ההתאוששות.  


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.