אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מודעות של דרושים תיירות

כמו במדינות רבות בעולם, גם בישראל, קיימת חזית מלחמה שקטה יחסית אך פעילה מאוד והיא המלחמה על לב התיירים. כל משרדי התיירות בעולם יודעים שכדי להעשיר את המדינה ולייצר הכנסות רבות בתוכה ופעילות רחבה לעסקים המקומיים, יש לעשות עבודת שטח רבה על שכנוע תיירים מכל העולם לבלות את החופשה הבאה שלהם, בישראל. זו לא משימה התנדבותית לטובת שיווק בעלי העסקים המקומיים, זוהי רוטינה שמכניסה אל קופת המדינה רווחים רבים ממיסים גבוהים יותר שמשלמים העסקים המקומיים על רווחים גדולים יותר.

תמיד צריך עובדים

במטרה למשוך כמה שיותר תיירים מקפידים כל הגופים המתויירים בישראל להציע את המבחר הרחב ביותר של שירותים וכן להציע את השירות הטוב והאיכותי ביותר. בהתאם לזאת, ישנה דרישה רחבה מאוד לעובדים בתחום של דרושים תיירות. כל עיתון וכל אתר אינטרנט שמפרסם לוות של מודעות דרושים מוצף, כמעט כדרך קבע בשלל הצעות עבודה לתחומי בתיירות השונים.

בתי המלון, מסעדות ברחבי הארץ, פארקים, מוקדי אטרקציות ושאר מקומות מתויירים מחפשים תמיד עוד ועוד נותני שירות טובים אשר מעוניינים להשתלב במערך התיירותי ולקחת חלק.

בעידוד המדינה

משיקולים רבים, אשר את עיקרם העלנו זה מכבר בתחילת הכתבה, המדינה משקיעה משאבים רבים כדי שעוד ועוד אנשים יסכימו להשתלב במערך התיירותי באחד מתוך שלל התפקידים המוצעים.

כחלק מהמודעות של דרושים בתיירות תוכלו לראות כמעט תמיד את הכוכבים ובה רשום שהמשרה מוכרת כעבודה מועדפת. עבודה מועדפת הכוונה לכל משרה אשר המדינה מוכנה לתגמל כל חייל שהשתחרר מצה"ל ומוכן לעבוד בה, באם יתמיד ויעבוד בה במשך חצי שנה ברציפות.  כך למשל, תפקידים רבים בבתי מלון, כמו צוותי בידור, חדרנים, פקידי קבלה, מלצרים ושאר משרות נחשבים כעבודה מועדפת.

כל חייל משוחרר אשר מוכן להתמיד חצי שנה במשרה של עבודה מועדפת יקבל בתום חצי שנת העבודה מענק כספי גבוה, של כמה אלפי שקלים ישירות לחשבון הבנק שלו.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.