אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה ברקוד?

ברקוד הוא סימון מיוחד של אותיות או ספרות המוצמדות לקווים המשתנים בהתאם לאות או לספרה, אשר הם ניתנים לזיהוי על ידי מכשיר בעל עינית מיוחדת שמעביר את המידע למחשב ומאפשרת קבלת פלט מתאים.

במילים פשוטות, למכשיר שקורא את הברקוד קוראים סורק ברקוד והוא זה שמסוגל לגרום למחשב להוציא את המידע השמור תחת הקוד המסוים.

מי המציא את זה?

את שיטת הברקוד המציאה חברת IBM, שהיא חברת מחשבים גדולה ומוכרת, אשר אחראית לפיתוח מוצרי תכנה וחומרה מהמתקדמים בשוק.

למה זה טוב?

השימוש בברקוד מתאים בעיקר למקומות בהם ישנם מוצרים רבים כמו מרכולים או ספריות ואשר יש לזהות מידע על כל מוצר תוך מספר שניות.

על ידי שימוש באותו מכשיר שנקרא סורק בר קוד ניתן לקבל את מלוא המידע על גבי צג המחשב. כך למשל תוכלו לראות מחיר של מוצר, מבצעים מיוחדים וכמות זמינה במלאי ובספריה תוכלו לגלות באיזה מחלקה ובאיזה מדף יש להניח את הספר הספציפי.

זמן=יעילות=כסף

המשוואה היא פשוטה. כמו מרבית המוצרים וכמו מרבית הטכנולוגיות שמפותחות בשנים האחרונות, הרעיון העומד בבסיסם, הוא כלכלי נטו.

המצאת הבר קוד, כך גם היא. הרעיון של הצמדת קוד לכל מוצר וזיהוי כל המידע הנדרש בלחיצת כפתור אחת מייעל בצורה משמעותית את העבודה השוטפת של בית העסק שמשתמש בשירות זה, מאפשר לבית העסק לחסוך זמן רב ולסיים את הזיהוי תוך שניות ובכל להכניס כסף רב יותר בפרקי זמן קצרים יותר.

היתרון העצום של תכנון מוקדם

חושבים לפתוח עסק? בעלי עסקים רבים זיהו את היתרון העצום של תכנון מוקדם. הקדימו תרופה למכה ואל תחכו לעומס של עבודה ולזמן שיחסר לכם. תכננו את העסק בצורה ממוחשבת והתאימו ברקוד לכל מוצר מבעוד מועד, כך תוכלו להתחיל לשווק בראש שקט ולא לחשוש ממסת לקוחות שיכולה להציף לכם את בית העסק ולהאט אותו.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.