אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות בת מצווה – הכוכבות באירוע

 

כחלק מהארגונים לקראת ה"בת מצווש", את בטח חושבת על אחד הדברים הכי חשובים באירוע: השמלה. יש מיליוני שמלות בת מצווה לבחור מהן והבחירה היא קשה, אך הגיע הזמן להחליט איזו שמלה תהיה ה-שמלה, איזו שמלה תהיה השמלה בה תוכלי לחגוג ובגדול - השמלה המושלמת. את בטח מחפשת שמלה שכשרואים אותה אומרים "וואו", שמלה קסומה ובלתי נשכחת. ריכזנו עבורכן כמה טיפים לגבי שמלות בת מצווה: הצבעים הבולטים והאופנתיים, הסגנונות שכיף ללבוש והגזרות הכי מחמיאות.

 

השמלות הכי מחמיאות

הדבר הכי חשוב בשמלה, היא הגזרה. תוכלי לבחור בין שמלות בת מצווה בגזרות שונות ומחמיאות, החל משמלות ערב מבד טפט עם כיווצים, שמלות כתף אחת אלכסונית ואפילו שמלות שיפון בגזרת סטרפלס. אם את מעוניינת בגזרה מתנופפת, תוכלי למצוא גם שמלות בת מצווה עם שפיצים או שמלות פליסה שיעניקו לך מראה אסתטי ומעניין. אל תשכחי שלא כל גזרה מתאימה לכל אחת ולכן אל תסתכלי רק על הדוגמניות ותחליטי על סמך זה. חשוב למדוד את השמלה לפני שתחליטי עליה ולכן יש למדוד כמה שמלות- כך תוכלי לדעת איזו שמלה היא ה-שמלה שהכי מתאימה לבת המצווה שלך. תוודאי שהשמלה נוחה לך, הרי את תרקדי במהלך הערב עם חברייך ובני משפחתך ואת רוצה שהשמלה תשב עלייך בצורה מושלמת, בלי תזוזות מיותרת. 

 

שתי שמלות בת מצווה 

אחרי שתמדדי עשרות אם לא מאות שמלות בת מצווה, בטח יהיה לך קשה לבחור את השמלה המנצחת. גזרת סטרפלס או גזרת גופיה? צבע ורוד או צבע שחור? אין ספק שזו החלטה קשה ביותר. קחו בחשבון שכיום באירועים יש טרנד להחליף בין שתי שמלות בערב אחד, כך שתוכלי לבחור שמלה אחת לקבלת הפנים ושמלה למסיבה האמיתית של הערב. השמלה לקבלת הפנים יכולה להיות אלגנטית ומפוארת יותר והשמלה למסיבת הריקודים יכולה להיות טרנדית, אופנתית ומשוחררת יותר. כך את מרוויחה משני העולמות! 

 

איך בוחרים צבע?

 

הגוון והצבע הם מה שהופכים את השמלה למה שהיא. תוכלו למצוא שמלות בת מצווה במגוון צבעים. שחור הוא הצבע הכי קלאסי, הוא תמיד הולך - לא משנה באיזו עונה את חוגגת בת מצווה ומה הנושא המרכזי של האירוע. אם תבחרי בשמלה שחורה, תוכלי לשדרג אותה עם טוויסטים כמו סיכת פרח או חגורה בצבע נועז כמו ורוד זוהר או טורקיז. בנוסף, לאחר האירוע, תוכלי ללבוש את השמלה באירועים אחרים, כי שחור תמיד הולך! אל תשכחי שלכל שמלה, לא משנה באיזה צבע, תוכלי להוסיף אביזרים תואמים שישדרגו את ההופעה - תכשיטים, כתר, צמידים לרגל או לידיים או אביזרים לשיער. כמובן שניתן גם לבחור שמלת בת מצווה בצבע חלק או בטקסטורה מסויימת, צורות כלשהן, פסים או אפילו נצנצים. הכל בשביל שתיראי הכי זוהרת שיש בבת מצווה שלך!

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי, כתיבת מאמרים, בלוגים, ניוזלטר, שירותי קופירייטינג לחברות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.