אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתר תדמית לעסק

תהליך בניית אתר תדמית אינה דומה לבניית אתר רגיל. זאת מפני שאתר תדמית מהווה כרטיס ביקור לעסק שלכם ומיועד למשוך אליו קהל יעד פוטנציאלי.

 

קידום האתר

 

אתר תדמית הינו אתר שאחת המטרות העיקריות שלו היא הגדלת קהל הלקוחות של העסק, ועל מנת להשיג זאת האתר חייב להיות מקודם בכמה שיותר מהאמצעים הקיימים ברשת. בנוסף, חשוב להקפיד בעת תהליך בניית אתר תדמית על אופטימיזציה של האתר עבור מנועי החיפוש בכלל, ולמנוע החיפוש גוגל בפרט.

קידום אתר בגוגל כרוך בהיכרות מעמיקה עם דרכי הארגון והמיון של מנוע חיפוש זה, הכוללות בין היתר מילות מפתח, תמונות עם שמות, קישורים, מאמרי תוכן ועוד. בנוסף, קידום אתרים מתבצע כיום בעוד אמצעים שונים כגון יחסי ציבור ברשתות חברתיות, קישורים באתרים אחרים, פרסומות ממומנות, ניוזלטר, דפי  נחיתה ועוד.

 

אתר תדמית ייחודי

 

גם אם אתר התדמית שלכם מקודם באופן היעיל ביותר, עליכם לבנות אתר שימשוך את קהל היעד להישאר בו ולהיות פעיל בתוכו. לכן, בעת תהליך בניית אתר תדמית חשוב לעצבו כך שיהיה בעל יתרון בולט וייחודיות על פני אתרים מתחרים באותו תחום עיסוק.

ייחודיות האתר עשויה להתבטא בעיצוב חדשני, במוצרים ייחודיים בשוק, במחירים ללא תחרות, בחלוקת קופונים לנרשמים, בקישורים איכותיים, באספקת מידע עדכני ומעניין לקהל היעד, במעורבות ברשתות חברתיות, בערך מוסף מוסרי המוביל את תדמית החברה ועוד.

 

בדיקת תקינות האתר

 

לעתים בזמן הרצת הפיילוט הכל עובד כראוי, אך כשהאתר עולה לרשת חלק מהפונקציות אינן פועלות היטב. לכן חשוב לבדוק את כל הפונקציות הקיימות באתר, ולאתר כמה שיותר מהר בעיות תפעוליות על מנת למנוע אי נוחות לקהל הגולשים הנכנסים לאתר החדש.

בדיקות אלו צריכות לכלול בין היתר את תקינות של מערכות התפריטים באתר, בדיקת תקינות של כל הקישורים החיצוניים והפנימיים, תקינות הסרטונים, תקינות מערכת ההפעלה ואם המידע המתקבל במערכות הנתונים נכון, תקינות טפסי יצירת קשר ועוד.

 

זכרו כי אתר תדמית איכותי, ייחודי ותקין ישרת את העסק שלכם באופן יעיל, ישפר את תדמיתו ויגדיל את היקף הלקוחות וההכנסות


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.