אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתי כדאי לשפץ?

יש הבדל בין שיפוץ חיצוני לשיפוץ פנימי שכן באם מדובר בשיפוץ חיצוני התקופה הטובה ביותר היא עונת הקיץ שכן אז אין חשש כי הגשם יפריע לפעילות הקבלן המשפץ ויפגום בתהליך כולו, אם באם מדובר בשיפוץ פנימי הרי דווקא החורף הוא התקופה המתאימה שכן יש פחות לחץ על מבצעי השיפוצים.

שיפוץ דורש תכנון מדויק של עם תכנית עבודה מסודרת וזאת על מנת שהשיפוץ יסתיים בהתאם למועד שתוכנן וניתן יהיה לחזור לשגרה במיוחד כאשר מדובר במצב של שיפוץ בתים שבהם מתגוררים דיירים וצריכים להתנהל בחיי היומיום במקביל לעריכת השיפוץ.

כדאי לבצע שיפוץ בתים רק כאשר יש לכם את התקציב הנחוץ שכן פעמים רבות יש הבדל מהותי בין התכנית הראשונית להתקדמות ולתוצאה הסופית ויש להיערך לכך ולשמור טווח יותר רחב של כסף לשם חריגה אפשרית אחרת יכול השיפוץ להיעצר באמצע ולגרום לאי נוחות רבה.

שיפוץ בתים ללא דיירים

המצב האידאלי לשיפוץ בתים הוא כאשר הדיירים הגרים בו בוחרים לעבור לתקופת מה למקום מגורים חלופי שכן אז ניתן לבצע את השיפוץ במהירות ובנוחות מרבית ואין צורך להתחשב בכל התנהלות בני הבית על כל המשתמע מכך.

פעמים רבות כאשר מדובר בשיפוץ שדורש השקעה גדולה מעדיפים הקבלנים אף לממן את הדיור החלופי שכן העלויות שיש בכך מתגמדות למול העלויות שישנן בעת שיפוץ בית שבהם מתגוררים דיירים, יש כמובן לדאוג כי השיפוץ יסתיים תוך זמן קצר ואז זה משתלם לכולם.

האם כדאי לשפץ לבד?

במקרים רבים אין צורך באיש מקצוע על מנת לשפץ את הבית במיוחד כאשר מדובר בצביעה או הכנסת קיר גבס אך יש לזכור כי לעתים הרעיון לחסוך הופך את כל ההליך להרבה יותר יקר שכן באם אין הידע המספיק נוצרות טעויות הדורשות תיקונים שמייקרים את השיפוץ באופן משמעותי במקום להוזילו.

שיפוצים קטנים בהחלט ניתן לבצע לבד אך בשיפוץ מורכב יש לפנות לעזרתו של איש מקצוע מנוסה אשר יש לו את הידע והכלים המתאימים כדי שהבית יהיה בהתאם למה שתכננתם ורציתם ללא כל תקלות מיותרות.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.