אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת בית עסק ותחרות

מידי יום נפתחים ונסגרים עסקים ועל כן צריך למצוא דרכים יצירתיות כדי לגרום לבית העסק להישאר ולהתמיד בהכנסות וברווחים, בעידן האינטרנט נראה כי כל בית עסק צריך שיהיה לו אתר תדמיתי או מסחרי, הכל בהתאם לפעילות של בית העסק והיכולת שלו לספק מוצרים ללקוחותיו בדרך זו.

מיתוג זו הדרך הטובה ביותר להתמודד מול התחרות וזה אומר בחירת לוגו, שם לבית העסק, בניית אתר אינטרנט, סלוגן ועוד דרכי פרסום אשר הופכות את בית העסק לבולט ודומיננטי למול העסקים האחרים המתחרים בו באותו תחום או נושא.

המיתוג יכול להיות עבור עסק חדש או עבור עסק קיים שכן גם עסק שעובד מוצא עצמו לעתים בירידה ברווחים ועליו למתג את עצמו מחדש כך שהוא יתאים לשינויים הטכנולוגיים והעסקיים כאחד, עם זאת מיתוג לעסק קיים יש לעשות בצורה עדינה כדי שלא לפגום במוניטין שהוא יצר במשך השנים.

מתי מיתוג יעיל?

התשובה לכך תלויה באיך המיתוג נעשה שכן במידה והמיתוג שומר על מהות העסק, על מטרותיו הרי העסק יכול לראות את התוצאות דרך מאזן הרווחים אך לעתים בוחרים באנשי מקצוע חובבנים אשר יוצרים מיתוג שבמקום להועיל מזיק לבית העסק וגורם במקום לעלייה בכמות הלקוחות לירידה ואף להפסדים.

על מנת ליהנות ממיתוג יעיל יש לבחור באנשי מקצוע מנוסים עם תיק עבודות מרשים כמו גם לקוחות מרוצים אשר יכולים להמליץ על רמת ואיכות השירות שניתן שכן לעתים מדובר בתהליך ארוך ויש צורך בעבודה צמודה ואישית שחשוב שתהיה נוחה ביותר.

אם מיתוג יכול להזיק?

השינויים החברתיים וסביבת המידע הטכנולוגי דרשו מחברות רבות לבצע התאמה מיתוגית אשר במקרים מסוימים נמצאה כמזיקה וזאת משום ששינוי קטן של לוגו של חברה ידועה יכול לגרום לצרכים שלא לזהות את המוצר על המדף ולבחור במוצרים מתחרים ובכך להזיק לבית העסק.

כדי שהמיתוג לא יזיק יש לבצע סקרי דעת קהל בטרם מבצעים אותו בפועל שכן הנזק בשינוי לא תמיד ניתן לתיקון ואיבוד הלקוחות בא לידי ביטוי לא רק בכסף אלא בעיקר במוניטין של החברה.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.