אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנאות גיבוש

סדנאות גיבוש.

סדנאות גיבוש הינן סדנאות שלרוב מיועדות לעובדים של ארגון או של חברה כלשהי ורוצים שהם יתגבשו יחדיו ויעבדו טוב יותר ובסביבה נעימה יותר. כאשר העובדים מגובשים מקום העבודה הופך להיות למקום אשר נעים יותר להגיע אליו ולא פעם שתפוקת העבודה בו יותר גבוה. כאשר העובדים מסוכסכים זה עם זה או כאשר שוררת ביניהם אווירת ניכור יכולים המנהלים בהחלט לשקול לשלוח אותם אל סדנאות גיבוש. לרוב סדנאות גיבוש הינן סדנאות חווייתיות מאין כמוהן.

העובדים יעשו יחד פעילויות שונות ומהנות מאוד וירגישו קרובים יותר זה אל זה. המטרה היא שלאחר סדנאות גיבוש האווירה במקום העבודה תשתפר פלאים, העובדים יהיו מוכנים לתת יד זה לזה, הם יכירו אחד את השני טוב יותר וכך כולם ירוויחו- גם מקום העבודה, גם המעסיק וגם העובדים. הרי אין דבר טוב יותר מאשר לבוא למקום העבודה עם חיוך גדול על הפנים.

סדנאות גיבוש אינן תמיד דומות זו לזו ויש מספר גדול של סדנאות גיבוש אשר המעסיק יכול לבחור מתוכן את הסדנא אשר חושב שתתאים ביותר לעובדיו. לעתים סדנאות גיבוש יכולות להיות למשל סדנאות צחוק. סדנה זו אמורה להיות משחררת מאוד ולשבור את הקרח בין האנשים השונים המשתתפים בה מה גם שהיא חווייתית ומהנה מאוד. סדנאות גיבוש אמורות לענות בדיוק על קריטריונים אלה.

ישנם מנחים רבים אשר מעבירים סדנאות גיבוש וכאמור, כדאי לברר מה הוא הסגנון השונה של כל אחד מהמנחים כדי להתאים בצורה מושלמת את הסדנא לאופי העובדים. כמובן שכדאי לבצע השוואת מחירים בין המנחים של סדנאות גיבוש ולמצוא את המנחה אשר מציע את המחיר הטוב ביותר ואת השירות הטוב ביותר.

סדנאות גיבוש לרוב כוללות משחקים שונים והן פועלות באווירה טובה מאוד. העובדים יוכלו להעריך מאוד סדנאות גיבוש גם אם הן ייהנו בהן וגם אם ייזכו לראות צד אחר של עמיתיהם לעבודה. ישנן מספר גדול של סדנאות גיבוש בכל רחבי הארץ ועל כן שהולכים לבחור סדנא אחת לא אמור להיות קשה למצוא סדנא מהנה ומתאימה. כדאי אם כן לא להתמהמה ולקחת את העובדים אל סדנאות גיבוש.


אודות מחבר המאמר

אוטופיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.