אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים בפייסבוק

אחד התחומים החדשים של בניית אתרים נוגע לניצול הנכון של הפייסבוק. כל הנתונים מצביעים על כך שיותר ויותר אנשים גולשים בפייסבוק, ונשארים בפייסבוק הרבה יותר זמן מאשר בגוגל למשל. פייסבוק גם מאפשר שליפת נתונים סטטיסטיים שמאפשרים ניצול יעיל יותר של הרשת ושל תקציב הפרסום.

בניית אתרים בפייסבוק יכולה לפיכך להביא הרבה יותר תועלת מבניית אתר סתמי. אולם לשם כך יש להגיר את מערכת הפייסבוק, ולדעת איך לנצל אותה באופן יעיל ומקצועי. להלן חלק מהם

קישור לגוגל. גוגל מכיר היום בפייסבוק לצורך קידום אתרים ובדיקת אמינותם, כך שבניית אתרים בפייסבוק אינה באה על חשבון גוגל, אלא כחלק ממנו.

פילוח איכותי  של קהל ייעודי. פייסבוק בנוי סביב קבוצות בעלות תחום עניין מוגדר. התמצאות בקבוצות אלה וניצול יעיל שלהם יגבירו את היעילות של פעולות השיווק. כך למשל חברת ליסינג יכולה לפרסם את עצמה על פי אזור ועל פי תחום התמחות.

משובים בזמן אמת. בפייסבוק ניתן לקבל משוב מידי על המוצר או השרות שאתם מצעים, ולאפשר לכם להתארגן מחדש, או לשנות את המוצר

מערכת ניהול בזמן אמת. בניית אתרים בפייסבוק מאפשרת קבלת דיווח מידי על כל מבצע שיווק. ניתן לקבל מידע כגון כמה גולשים התעניינו במוצר ומה המאפיינים של גולשים אלה מבחינת גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד..

כפתור הלייק. פייסבוק המציאה את כפתור הלייק המפורסם המאפשר לגולש להודיע לגולשים אחרים על דף אינטרנט מעניין  היתרון של הפייסבוק הוא שכל לחיצה כזאת מדווחת ישר לכל מי שמקושר באותה קבוצה. חברות השיווק מחפשות כיום גולשים בעלי מספר רב של חברים ברשתות האינטרנט ואשר מוכנים להמליץ על מוצרים מסוימים תמורת תשלום.

בניית אפליקציה. פייסבוק מאפשר היום בניית אתרים שמיועדים לאפליקציות שונות. האפליקציה היא שם כולל להפניה לאתרים המציעים שירותים או מידע. היתרון של פייסבוק טמון בכך שכל אפליקציה מוצלחת מדווחת מיד לאלפי גולשים נוספים.

אלו הם רק חלק מהיתרונות של פייסבוק כמערכת שיווק יעילה של בניית אתרים. חשוב להכיר אותה ולדעת את מאפייניה כדי לנצל אותה ביעילות.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.