אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים רומנטיים בדרום

צימרים רומנטיים בדרום

אנשים רבים בוחרים לצאת לחופשה רומנטית דווקא בדרום, וזאת למרות שצפון הארץ הוא האזור המזוהה עם תחום התיירות בנושא הצימרים. ישנם המון צימרים בדרום הארץ. צימרים במושבים, בקיבוצים ובחוות בודדים הפזורות סביב אזורים נידחים. הישובים בנגב ובדרום מרוחקים יותר זה מזה ומספקים לנופשים באזור חוויה מיוחדת של המדבר. אנשים רבים חושבים שהרומנטיקה במיטבה היא זו של המדבר שכן השקט והכוכבים הם אלו שמייחדים את האזור.

למה כדאי לשכור צימרים רומנטיים בדרום ?

אם חשבתם שהדרום הוא מקום שומם, תחשבו שוב. מדובר על אחד האזורים היפים והמיוחדים בארץ ובו טמונים אוצרות טבע ייחודיים, תופעות טבע שונות, פארקים לאומיים רבים, מפלים, נחלים, מסלולי טיולים, מוזיאונים, אתרי תיירות, אטרקציות לילדים לכל המשפחה ועוד המון.

הישובים מציעים לכם שקט שאין בשום מקום אחר בארץ, אתם יכולים לשבת בלילה בחצר הצימר, להביט על השמיים המיוחדים בהם הכוכבים בולטים יותר מאי פעם וליהנות מחברתו אחד של השני וקולות הטבע הקלים של המדבר. כל אחד חייב לעצמו לפחות ביקור אחד מיוחד שכזה, שכן הוא ממכר וכשם שאתם מוצאים עצמכם חוזרים לקיבוצים והמושבים בצפון, כך תמצאו עצמכם עורגים לשקט ולשמיים של הנגב.

מה כוללים צימרים בדרום ?

צימרים בדרום ובנגב הם צימרים כמו בכל מקום אחר בארץ. כאשר אנו מדברים על צימרים רומנטיים בדרום אנו מדברים למעשה על צימרים בדרום הארץ שמתאימים לזוגות והם מיועדים לזוגות בכל גיל ומכל מעמד לרגל חופשה זוגית קצרה או ארוכה. הצימרים של היום הם לא מה שהיו פעם, הם כוללים בדרך כלל מטבחון בו יכולים בני הזוג לעשות שימוש. במטבחון זה יש לרוב קומקום חשמלי, מיקרוגל, ערכת קפה, מקרר קטן ואף פינת אוכל בה ניתן לאכול בצורה מסודרת ונוחה. ברוב הצימרים יש גם ג'קוזי ובחלקם אפילו בריכה פרטית או משותפת לעוד כמה צימרים יחדיו. ברובם תמצאו מיטה גדולה ורכה עם סדינים נקיים, חדר מקלחת נקי, טלוויזיה בכבלים או בלווין, ערסל, גינה קטנה או מרפסת, פינת ישיבה בחוץ ואפילו מנגל. יש צימרים שיכללו יותר שכלולים ויש שיכללו פחות וכל אלו יכולים לשנות את המחירים מקצה לקצה.

כיצד יש לבחור צימרים רומנטיים בדרום ?

בחירת צימרים בנגב צריכה להיעשות לאחר בחינת כמה נושאים כאשר הנוחות שלכם ומילוי צורכיכם הם נושאים אשר צריכים לעמוד בראש מעינכם. נוחות יכולה להיות קשורה לצימר עצמו, למבנהו, לקרבתו לצימרים אחרים והיא יכולה להיות קשורה למיקומו הגיאוגרפי שכן הנגב הוא גדול וישנה משמעות לשכירת צימר קרוב לבאר שבע או לשכירת צימר קרוב לאילת. מילוי צורכיכם הוא המתכון הנדרש להבטיח את החופשה המושלמת מבחינתכם. אם אתם אנשים שאוהבים למשל שקט, צימר צמוד לצימר בו יש ילדים קטנים יכול להיות בעייתי עבורכם. אם אתם מעוניינים לשהות בג'קוזי כל הסוף שבוע, אל תתפשרו על צימר שלא יעניק לכם את מבוקשכם. בעניין המחיר יש לומר כי רצוי לערוך השוואת מחירים כדי להבטיח מחיר הוגן, אך רצוי לעשות שקלול בין המחיר לעומת מה שאתם מקבלים בתמורה.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.