אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסה על חולצות

 

 

כיום, , הדפסה על חולצות שימושית מאוד במגוון רחב של תחומים , החל בהדפסת  חולצות  מעוצבות בודדות לגוף פרטי וכלה בהדפסה על חולצות בכמות מסחרית.  חולצות מודפסות יכולות להוות מוצר פרסומי מושלם לחברות , לעסקים , לקמפיינים  ואפילו סתם להעברת מסר בפרסיה , כמו שניתן לראות בהפגנות ומחאות. חולצות מודפסות ניתן גם לראות בגופים כמו צה"ל ויחידותיו, משטרה ואפילו בתלבושת אחידה לבית הספר. הטכנולוגיה היום מאפשרת הן הדפסה על חולצה בודדת והן הדפסה בכמות מסחרית הכל בהתאם לדרישות הצרכן לתקציבו. אסקור לפניכם כמה מן האפשרויות הקיימות:  אפשרות ראשונה היא הדפסה דיגיטלית ישירות על הבגד והיא נותנת מענה להדפסה של כמויות קטנות  ולהדפסות  מורכבות מבחינת הגרפיקה והצבעים. יש גם אפשרות לעשות זאת באמצעות הדפסה על נייר מיוחד ולאחר מכן שימוש במכבש או במגהץ להעברת ההדפס על  החולצה , האפשרות הזאת פחות איכותית ואינה מומלצת , אם כי לפעמים אנו לא זקוקים לחולצה יותר מלפעם אחת בלבד!  כמו למשל בחולצות מודפסות לחתונה ואז האפשרות הזאת בהחלט כדאית ומשתלמת מאוד כלכלית. כאשר מדובר בהדפסה על חולצות בכמויות גדולות או אפילו קטנות , כאשר הדגש הוא על איכות ההדפס ( שלא ירד או ידהה - קריטי כאשר מדובר בחולצות לחברות , מפעלים , נציגי שירות וכו') הטכנולגיה השימושית ביותר היא דפוס משי בשיטה זו ניתן להפיק הדפס ברמה גבוהה , עמיד מאוד בשמש ובכביסה וגם זול בהפקת כמויות גדולות. יישום של מספר צבעים  בהדפס מייקר מאוד את העבודה וגם כמות הצבעים הניתנים להדפסה מוגבלת (בין 4 ל 10 צבעים ,תלוי בנותן השירות) וזה החיסרון הגדול שבשיטה ולכן שימושה העיקרי  הדפסת סמלים לחברות , לעסקים , לצבא וכו'  


אודות מחבר המאמר

מקווה מאוד שתוכן המאמר יכזור לכם בקבלת ההחלטות הנכונות , בשורה התחתונה בחרו תמיד בדבר שעונה על הצרכים שלכם ולא במה שעולה יותר או נראה טוב יותר!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.