אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בדרום לדתיים

צימרים בדרום לדתיים

אזור הצפון רווי בצימרים ובכל שנה אלפי מבקרים פוקדים אותם ומבלים בהם את החופשות ואת סופי השבוע, גם באזור הדרום ישנם מאות צימרים בהם ניתן לנפוש בחופשות ותחום זה נמצא בעלייה בשנים האחרונות. אנשים רבים אינם יודעים כי ישנם הרבה צימרים בדרום אשר מתאימים במיוחד לקהל הדתי והמסורתי ועל כן אנשים אשר שומרים מסורת בחיי היום יום יכולים להגיע לצימר ולהמשיך במסורת גם במהלך החופשה. מדובר על צימרים רגילים לכל דבר, אך הם מותאמים לקהל שומר מסורת. בדרך כלל, צימרים אלו מוצעים לקהל הרחב במהלך השבוע ובמהלך סוף השבוע הם מוצעים לקהל המסורתי והדתי תוך שמירה על כל כללי הכשרות. אם עד היום הקהל הדתי היה צריך להסתפק באכסניות שונות ברחבי הארץ, במלוניות מותאמות לקהל הדתי ובבתי מלון, הרי היום הוא יכול ליהנות גם מחופשה רומנטית או משפחתית בצימר.

מה כוללים צימרים בדרום לדתיים?

המודעות לקהל שומרי המסורת והדתיים גדלה בשנים האחרונות ולכן הצימרים המותאמים לקהל זה הם בדגש על מילוי צרכי האוכלוסייה הדתית בשבתות וחגים כמו גם באמצע השבוע צרכי הנופשים הם רבים שכן הם מעוניינים לשמור על המסורת ועל אורח חייהם גם כאשר הם נמצאים בחופשה, על כן צימרים לדתיים יכללו שמירה על סטנדרט גבוה של כשרות, שעוני שבת, מיטות כשרות, מנורות שבת, פלטות שבת ושני כיורים. ברוב המקומות יהיו כלים כשרים אך לרוב הנופשים מביאים עמם את הכלים שלהם ועושים בהם שימוש, ניתן גם לרכוש כלים חד פעמיים ולעשות בהם שימוש. בעלי הצימרים פעמים רבות מגדילים את הנוחות של האורחים בכך שהם מספקים להם הפרדה מוחלטת מהצימר, רבים מהם גם מספקים להם ג'קוזי פרטי משלהם ואף בריכה פרטית בהם יוכלו לרחוץ מבלי שמישהו יפריע להם.

מה חשוב לדעת על צימרים לדתיים?

כאשר אנו מדברים על צימרים לדתיים אנחנו צריכים להבין שבדרך כלל צימרים אלו מיועדים לקהל הרחב במהלך השבוע. ברך כלל, צימרים אלו פונים לקהל הרחב במהלך השבוע ובסוף השבוע ישנה עדיפות לשמירת מקומות לקהל שומרי המסורת. יש מחירים מיוחדים לקהל זה ולרוב מדובר על צימרים שמותאמים גם למשפחות גדולות.

כיצד בוחרים צימרים לדתיים בדרום?

צימרים בדרום הפכו בשנים האחרונות לטרנד ובכל קיבוץ ומושב תוכלו למצוא כמה משפחות להם צימרים להשכרה. לא כולם מתאימים לקהל הדתי ולכן אם אתם מעוניינים לשכור צימר בחג או בשבת רצוי שתסכמו מראש את התאריך עם בעל הצימר שכן צימרים בדרום לדתיים הם מן המבוקשים בתחום. כאשר אתם בוחרים בין צימרים לדתיים הקפידו לשים לב למה שחשוב לכם, האם אתם מגיעים עם הילדים? האם מדובר על ירח דבש ואתם מעוניינים בשקט מוחלט? האם אתם מעוניינים בבריכה או בג'קוזי? לאחר מכן יש לבחון את הנושאים אשר קשורים לכשרות המקום. יש לבחון האם המיטה כשרה (מיטה יהודית זוגית אשר מורכבת משני מיטות יחיד), יש לבחון האם הכלים במקום כשרים וכמובן אם מדובר במקום שמספק ארוחת בוקר, יש לבחון האם יש תעודת כשרות למקום, לרוב, מי שמחזיק בתעודת כשרות מתגאה בה משום שהיא חשובה גם לקהל החילוני.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.