אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עשרת הדיברות להזמנת קייטרינג כשר למהדרין

סימן טוב ומזל טוב,הגיע היום המאושר,שימחת חתן כלה,בשעה טובה החלטתם על אולם,במיקום טוב,קרוב למרבית האורחים ונח לגישה,סגרתם על תזמורת עם חמישה נגנים שכבר הופיעו בחתונה של חברה אחרת והיו פשוט נהדרים אבל הפינה של האוכל,קייטרינג כשר - נותרה לא סגורה,אתם מתלבטים האם מנת הדגים של חברת האירועים הראשונה מספיק טובה בשביל שתוותרו על הסטייקים של חברת הקייטרינג השניה וכאילו כדי לבלבל אתכם עוד יותר באה חברה שלישית שמציעה קינוחי פרווה על בסיס שוקולד וקצפת עם עוגיה קטנה בביס האחרון ועוד פינוקים של מקלות וניל מצופים סוכריות לשעות הקטנות, בקיצור ההחלטה קשה וכולם טובים וכשרים למהדרין.

אז איך נדע במי לבחור שיגיש אוכל לסועדים ולמוזמנים.

1."אין חכם כבעל ניסיון" או "רצוי ללמוד מניסיון של אחרים" הם משפטים שנכתבו למעמד כזה,בקשו מבעל חברת קייטרינג כשר למהדרין לראות אותו בזמן אמת מנהל אירוע בסדר גודל דומה לשלכם,יכול להיות חתונה,בר מיצווה,ברית וכו'.כך תוכלו לוודא שהוא אכן מנוסה כפי שהוא טוען.

2.טעימות- כשמן כן הן טעימות מאד ולכן אל תגידו למעמד של בחירת המנות רעבים יותר מדי (הקפידו לאכול במשך היום) וכמובן השתדלו לקבל חוות דעת נוספת כלומר לקחת איתכם הורים או קרובי משפחה אחרים.מטרת הבחירה המוקדמת של האוכל היא לכוון שיהיה לטעמכם ולטעם המוזמנים,אל תשכחו שבסופו של דבר הם יהיו הנהנים העיקריים מהמטעמים ולכן במידה וישנם תבלינים מסוימים שאתם יודעים שהציבור אוהב כגון:קארי בעוף,חוויאג' בבשר,חריף או מתוק בשביל סיגנון מזרחי או יותר קר,זה הזמן להתאים ולהטעים את המנות

. 3.הגשה או בופה? המלצה חמה,הגשה,אנשים טרחו והגיעו מרחוק (ירושלים,קרית שמונה ואילת) ונתנו מתנה יפה השתדלו לכבד אותם ולפנק,בופה זה טוב בתור מנות פתיחה בשלב בו האנשים הגיעו ועדיין מסתובבים ומשוחחים אבל הישיבה בשולחנות מחייבת הגשה.

4.בידקו איזו הכשרה יש לבעל העסק האם של רבנות בעלת שם או של בד"צ מוכר.קייטרינג כשר למהדרין ראוי להיות מקובל על כל המוזמנים

5.חשוב להבין מה כלול במחיר ולדרוש להכניס את כל הדרישות שלכם פנימה(מפה,סידורי שולחן,כלי הגשה) יהיה משא ומתן אך השתדלו לעמוד על שלכם.

6.שירות - בדקו את יחס מספר המלצרים למוזמנים,נסו לוודא כי לכל חמישה מוזמנים מוקצב מלצר אחד אך לא להיבהל גם אם היחס יהי אחד ל שמונה,תשע זה גם בסדר.

7. בעידן האינטרנט יש מידע רב שמשותף,נסו להעלות את שם חברת הקייטרינג ולקבל קצת חוות דעת מכל מיני פורומים.

8.משקאות קלים וחריפים- זכרו כי הכל זה משא ומתן ולכן דרשו לקבל משקאות חריפים תוצרת חוץ ואיכותיים יותר וכמובן ללא הגבלה של כמות. 9.טיפ הוא נושא מקובל בקרב שירותי הסעדה ולכן סביר להניח כי במידה והייתם מרוצים מהשירות (המלצרים לא אשמים בתקלות של המטבח) תתנו טיפ כמקובל בשוק.

10.זכרו זהו ערב של פעם בחיים,חובה עליכם ליהנות!! היו משוחררים מכל אחריות או פיקוח בערב המופלא הזה והתרכזו בהנאה..


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים וייעוץ יש לפנות לחברת קיי גולד שירותי קייטרינג.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.