אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קרטון לפיצה – למשלוחים חמים ופריכים

קרטון לפיצה – למשלוחים חמים ופריכים

הזמנת משלוחי פיצה היא חלק בלתי נפרד מההנאה מהמאכל האהוב, שמתאים כבילוי בחוץ אך גם ובעיקר כאוכל מנחם בין כתלי הבית, תוך כדי צפייה בסרט או במשחק ספורט מותח. כפי שפיצריות מתייחסות ברצינות לאופן שבו מוגשת הפיצה ושמות דגש על כל הפרטים הקטנים שהופכים את המקום לנעים לשהייה ולאכילה, יש להתייחס באופן דומה גם למשלוחים. קרטון לפיצה הוא הגורם אשר במידה רבה יקבע האם יוזמן שוב משלוח מהפיצרייה או לא.

למרות שמדובר על פרט לכאורה שולי ופשוט, קרטון לפיצה מהווה חלק חשוב מהשירות של הפיצרייה, מחוויית האכילה בבית ומאיכות הפיצה עצמה. על הקרטון להיות בגודל המתאים – לא גדול מדי ולא קטן מדי כיוון שבמקרים אלו תיפגע צורת ההגשה שמשפיעה מאוד על הערכת שירות המשלוחים של הלקוח. כמו כן, חשוב להקפיד על אטימה כמעט מלאה של הקרטון בכדי לשמר את החום ואת הפריכות החיוניים לטעם המבוקש.

קופסא מעוצבת

מדריך לקניית קרטון לפיצה משמש גם כאלמנט פרסומי עבור הפיצרייה ושירות המשלוחים – על גבי העטיפה מופיעים לוגו הפיצרייה והפרטים שלה התורמים לפופולאריות של המקום. כמו כן, שמות פיצריות רבות דגש על עיצוב צעיר וטרנדי של קרטון לפיצה, בעיקר ברחבי תל אביב והערים הגדולות שבהן ישנה תחרות גדולה בין הפיצריות על לבם של הלקוחות. לעתים קרובות מופיעים מבצעים על גבי הקרטון – מה שיוצר המשכיות של הזמנת משלוחים.

יחד עם סכו"ם חד פעמי, מפיות ורטבים קרטון לפיצה משרת את המזמין בכך שהוא נהנה מארוחה שלמה, טעימה ומשביעה ללא צורך בשימוש בכלים משלו. כמו כן, מאפשר קרטון איכותי לאכול את הפיצה עליו ומונע לכלוך. קרטונים אלו משרתים לרוב גם מנות נוספות של הפיצרייה למשלוחי פיצה, כמו לחם השום או מאפים אחרים, ולכן חשוב להקפיד לעבוד עם יצרן מוצלח.


אודות מחבר המאמר

איך מגיעים לפיצה מרקט? , פיצה בתל אביב, פיצה אשדוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.