אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בחו"ל- הדרך להתחיל את האזרחות ברגל ימין.

אז, בנים יקרים חלפו שלוש שנים, ולבנות החביבות חלפו שנתיים ולקצינים היקרים תמו הארבע-חמש-שש שנים תחת מסגרת צבאית. פשטתם מדים, הארכתם שיער, וכל מה שנשאר זה לטוס להשתזף על ערסל באיזה אי בודד בפנמה עם ספר טוב ובירה קרה.הכל נשמע כל כך טוב, אבל רק דבר אחד מפריד בניכם לבין הפנטזיה- כסף.פתאום מגלים שהאזרחות לא כל כך זוהרת, יש הרבה שעות פנויות לבילויים שעולים כסף, צריך בגדים שעולים כסף, גם לפעמים אימא לא הספיקה להכין ארוחת צהריים וצריך להזמין פיצה שגם היא.. עולה כסף.אז באמת קיימת האופציה של להתחיל לעבוד בתחנת דלק או במלון כעבודה מועדפת, לשרת לקוחות טלפונית בכל מיני מוקדים ארציים או למלצר משמרות כפולות באיזו מסעדה. אבל לא חייבים. במיוחד לח'ברה בסטאטוס כמו שלכם פותחה תעשיית העבודות בחו"ל.

 

מה בעצם אומרת עבודה בחו"ל?אז ככה, בראש ובראשונה- הכסף שעושים כאשר טסים לעבודות בחול משולם לפי המטבע המקומי. לכן, המשכורות הן ביורו/דולר/שטרלינג וכו' והן גבוהות בהרבה (פי חמישה או שישה) מהמשכורות בארץ.

 

דבר נוסף, עבודה בחו"ל מקנה חוויה אדירה למי שמחליט לקחת בה חלק. מדובר במגורים בקומפלקס שסכום השכירות שלו זעיר. דירת שותפים בגילכם מאובזרת, רכב צמוד, חדר כושר ובריכה.

 

חשוב לציין כי העבודות בחול הן אלטרנטיבה מעולה לעשות כסף גדול בזמן קצר, באווירה משגעת- באמת אופציה של פעם בחיים.אך עבודה בחו"ל משמעה גם מוסר עבודה גבוה ואחריות. מדובר בעבודה של חמישה וחצי ימים בשבוע (יום חופש, ויום א' חצי יום עבודה. כמובן שיש חברות לשומרי שבת בהן לא תעבדו בשישי-שבת). העבודה היא בין 8-10 שעות עבודה ביום והיא אינטנסיבית ודורשת ערנות ואנרגיה תמידית.

 

עבודות בחו"ל הן הדרך הטובה ביותר להתחיל את האזרחות ברגל ימין, הסכומים הבלתי נתפסים שעושים במשרות אלו הם הצעד הבטוח לחסוך מספיק כסף לשכר לימוד, שכר דירה או פתיחת עסק בתום תקופה העבודה בחו"ל.


אודות מחבר המאמר

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"לפורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.