אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בוחרים מנתח פלסטי

כאשר שוקלים ללכת על ניתוח פלסטי, בין אם מדובר בניתוח למטרות רפואיות, מטרות אסתטיות או שילוב של השניים, יש אפשרות לפנות למכון לרפואה אסתטית, אחד מבין הרבים והמוכרים יותר או פחות או לבחור במנתח פלסטי עצמאי ולפנות ישירות אליו. בכל אחת מהבחירות חייבים לבצע את ההחלטה המושכלת ביותר, לבחור בחוכמה ולאחר בחינת הנתונים בידי מי להקפיד את בריאות ושלימות הגוף. בבחירת מנתח פלסטי חשוב להתייחס למספר פרמטרים על מנת למקסם את הסיכויים שהבחירה אכן תהיה מוצלחת, עם תוצאות משביעות רצון ועם מינימום סיכונים וסיבוכים.

ההשכלה והמיומנות מאחורי המקצוע

חשוב לוודא כי המנתח פלסטי הממונה על הניתוח המתוכנן יהיה כזה שעבר את ההתמחויות וההשתלמויות הנדרשות במסגרת הכשרה של כירורג פלסטי כדי לקבל זכאות לתעודת מומחה בכירורגיה פלסטית. בין אם מדובר בניתוח מתיחת בטן, הרמת/ הגדלת/ הקטנת חזה או אחרים, כדאי להתמקד במנתחים בעלי ניסיון שצברו וותק ומיומנויות בתחום כולל התנסות במגוון ניתוחים מסוגים שונים ויכולת להתמודד באופן מקצועי עם סיבוכים מסוגים שונים במידת הצורך. מנתח פלסטי שעוסק שנים בתחום יוכל להציג תמונות של מטופלים שנותחו על ידו ויאפשרו להתרשם בצורה הטובה ביותר ממקצועיות עבודתו המקצועית.

 

פגישת ייעוץ עם המומחה

בין אם הבחירה היא במכון לרפואה אסתטית (המציע שירותים כמו ניתוחים פלסטיים לצד טיפולים קוסמטיים כמו טיפולי מילוי קמטים, פילינג, בוטוקס ואחרים) או פניה ישירה למנתח פלסטי שמקבל לקוחות בקליניקה משלו, חשוב להקפיד על פגישת ייעוץ עם המנתח המיועד לפני הניתוח. הוא זה שיוכל לתת את המענה המקצועי ביותר לגבי כל שאלה שתהיה המתייחסת להליך הניתוח, לתופעות לוואי או סיכונים הכרוכים בו. מנתח פלסטי מקצועי יהיה שקוף מול לקוחותיו ויפרט את כל הסיכונים שעלולים להיות. חשוב לוודא כי הוא זה שיבצע בפועל את הניתוח ויהיה אחראי על ביקורת לאחר הניתוח. במעמד הפגישה ניתן יהיה גם לעמוד על הכימיה ועל האישיות מאחורי איש המקצוע כך שאכן תתאפשר תחושת פתיחות ונוחות מולו לאורך כל הדרך.

איסוף מידע מקדים ומקיף

חשוב לאסוף מידע מקצועי, מקיף ועדכני לגבי הניתוח, כולל את כל ההיבטים השונים הכרוכים בו וזאת לפני המפגש עם המנתח כך שניתן יהיה להגיע עם ידע מוקדם שיעלה שאלות ענייניות. האינטרנט מהווה כיום מקור המידע המקיף, העדכני והנגיש שניתן לגבי הניתוח עצמו, מנתחים פלסטיים רלוונטיים שמתלבטים לגביהם ומשובים ממטופלים שעברו את הניתוח ויכולים לשתף על חוויותיהם מניסיון אישי. למכוני רפואה אסתטית מוכרים יש אתרי בית מושקעים הכוללים מידע וטיפים כמו גם למנתחים פרטיים המציעים מידע מקדים חשוב באתרים. כמו כן, התרשמות אישית מהמכון או מהמרפאה יכולים להציע על מידת ההיגיינה במקום ואפשרות לבקש לראות את המסמכים הרשמיים המעידים על היות המקום מאושר ותחת פיקוח משרד הבריאות. פרט נוסף שחשוב לוודא מתייחס לביטוח של המקום לגבי הטיפולים והניתוחים המציע, שהינו משמעותי במיוחד לאור העובדה כי מקרי הרשלנות הרפואית בהקשר לניתוחים פלסטיים עלה בשנים האחרונות.

 


אודות מחבר המאמר

פורסם בחסות : מרפאה רב תחומית 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.