אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך אתר יכול להופיע בדפים הראשונות של מנועי החיפוש?

כיום ניתן להשקיע המון כסף ומשאבים בבניית אתר. עם זאת, בניית האתר היא רק ההתחלה באשר להצלחה של האתר עצמו. כיום אתרים שאינם נמצאים בדפי התוצאות הראשונים של מנועי החיפוש כאילו אינם קיימים. על מנת להגיע לדפים הראשונים יש צורך בפרויקט שלם של קידום אתרים על מנת להביא אותו למצב זה.

קידום אתרים זהו חלק בלתי נפרד כיום מעולם האינטרנט וכל אחד שרוצה להביא את האתר שלו לדפים הראשונים של המנועים חייב לעשות זאת באמצעות קידום אתרים.  כמובן שלא חייבים לעשות זאת לבד כיוון שבתחום זה יש לא מעט אנשים פרטיים וחברות שעוסקים בתחום ואפשר לשכור את שירותם לצורך זה.

 במה כדאי לבחור?

ובכן קידום אתרים דורש השקעה של כסף, אולם כמובן שתלוי מה המטרה שלכם. ניתן בתקציב דל יחסית להגיע לתוצאות יפות בדירוג של האתר. גם עצמאי העוסק בקידום אתרים יוכל להביא לתוצאות רצויות עבור אתר קטן יחסית. עם זאת, אם מדובר על אתר גדול שדורש כל הזמן קידום, דרושה חברה גדולה יותר.

בכל מקרה, גם אם מדובר בחברה וגם אם מדובר על עצמאי, חשוב שתבדקו כבר פרויקטים שבוצעו על ידם. עם זאת, גם כאלו שהינם חדשים יחסית בתחום יוכלו להביא תוצאות טובות ואולי תוכלו גם לדרוש מחיר בהתאם. תחילה כמובן שיש לקחת הצעות מחיר ממספר גורמים עד שבוחרים בהצעה הכי נוחה מבחינתכם.

וכמה זמן זה לוקח?

חשוב לציין כי לרוב קידום אתרים הינו פרויקט שלוקח כמה חודשים טובים. בתקופה הזאת יש לעשות מחקר של מילות מפתח, ליצור תוכן איכותי לאתר, לבנות קישורים לאתר וכדומה. כאשר מנועי החיפוש באמצעים שלהם מזהים את התוכן האיכותי הזה ורואים שהוא מתעדכן באופן סדיר יחסית האתר מתחיל לקבל דירוג גבוהה.

בסופו של דבר, עולם האינטרנט הוא עולם רחב מאוד וכאשר יש לא מעט אתרים מאותו התחום, צריך להוכיח יצירתיות, תוכן איכותי ורלוונטי שמושך גולשים ועוד. כך שכמו בכל דבר יש במה להשקיע, אולם התוצאות בסופו של דבר הינן טובות אם בוחרים בפרויקט לקידום אתרים ורואים כי האתר מקבל דירוג גבוהה ובכך מושך גולשים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.