אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות נהדרים למי שמחפש מתנות לעובדים

 

מתנות לעובדים צריכים לבחור בקפידה. בעוד שבחירת מתנות היא בפני עצמה משימה קשה הדורשת הרבה מאד מחשבה, בחירת מתנה לעובד היא קשה עוד יותר כיוון שאינכם רוצים להעניק מתנה שתשאיר את הרושם הלא נכון או שתשלח אותות מטעים. מאמר זה יעסוק ברעיונות מעניינים הקשורים במתן מתנות לעובדים, בייחוד מתנות בעלות ערך של עיצוב ירוק.

 

בזמן שאתם בוחרים מתנות לעובדים עליכם לזכור את ההבדל בין מתנות שיווקיות לבין מתנות לעובדים ואת האדם שלו אתם קונים את המתנה. מה שהייתם קונים לעמיתכם לעבודה, הוא לא בהכרח דבר שהייתם רוצים להעניק לבוס שלכם אם ברצונכם להרשים אותו. באופן אידיאלי מתנה לעובד אמורה להיות שימושית, קומפקטית ומלוטשת, כך שהמקבל יוכל להשתמש בה כל הזמן או להניח אותה על השולחן המשרדי שלו. בכל אופן, אין זה אומר שהמתנה צריכה להיות משעממת או חסרת דמיון.

 

ישנן מספר חנויות מקוונות שבהן תוכלו להשיג מתנות נפלאות ואידיאליות למשרד. זה גם קל יותר לערוך קניות בחנויות המקוונות הללו, כיוון שלא רק שאינכם צריכים לעבור מחנות אחת לשנייה בחיפוש אחר מתנות, אלא שבחנויות המקוונות הללו פריטי המתנות מסודרים בדרך כלל תחת קטגוריות כמו מתנות ליום הולדת, מתנות לעובד, מתנות ליום השנה וכדומה.

 

מתנות לעובדים שיכולות להוות בחירה מעניינת הן תיקי מעטפה בעלי עיצובים מעניינים ששומרים על מסמכים חשובים, מעמדים מעניינים לעטים או לעפרונות, ארגוניות, תכשיטים למחשב, מעמדי ממו בעלי עיצוב מקורי, מחדדים מצחיקים לעפרונות, מחשבות צבעוניות, מגנטים להודעות, מעמדים לטלפונים ניידים ו-mp3, תחתיות בצורות ועיצובים מעניינים, נעצים בעלי עיצובים מעניינים, תומכי ספרים, מעמדים מקוריים לבקבוק יין וכדומה. מתנות לעובדים מהסוג הזה הן לא רק כיפיות ומעניינות, אלא גם חפצים שהמקבל יוכל להשתמש בהם כל הזמן.

 

כיום, בעקבות העלייה במודעות הסביבתית, מתנות בעלות עיצוב ירוק הן בחירה חכמה ומתחשבת. למי שאינו מכיר את המושג עיצוב ירוק, מדובר במתנות ידידותיות לסביבה. זה שהמתנות הן בעלות עיצוב ירוק אינו אומר שהן אכן ירוקות. הן קרויות כך בזכות מה שהן מייצגות ומסמלות, זאת אומרת את שימור הסביבה.

 

מספר מתנות מעניינות בעלות עיצוב ירוק כוללות מערכות של תחתיות נייר העשויות מנייר ממוחזר, כלי מטבח כמו מערכות של קערות וספלים מסיבי במבוק, אגרטל עשוי מחומרים ממוחזרים, פריטי קישוט מקוריים ומעניינים לבית העשויים מקרטון ממוחזר, מגנטים בצורות של עלים ופרחים בשביל הודעות, ארגוניות כמו דפדפת ממו, מעמדים לעטים העשויים מחומרים ממוחזרים, תומכי ספרים אופנתיים ומעמד למנורה העשוי מחומרים ממוחזרים.

 

המתנות לא רק עשויות מחומרים ממוחזרים, אלא גם בעלות עיצובים המזכירים את הטבע. כיום תוכלו למצוא מספר חנויות מקוונות שמתמחות בפריטים בעלי עיצוב ירוק. רוב הפריטים הללו אינם יקרים ואתם יכולים למצוא מספר מתנות בטווח ה-100 שקלים בחנויות אלה. פריטים מקוריים בעלי עיצוב ירוק הם לא רק רעיון מצוין למי שמעוניין לקנות מתנות לעובדים, אלא גם יכולים להוות מתנות מעולות לאירועים נוספים.


אודות מחבר המאמר

עיצוב ישראלי כבחירה עבור מתנות לעובדים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.