אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת אתר אינטרנט למשרד רואי חשבון

 

הקמת אתר אינטרנט למשרד רואי חשבון הנה מהלך חשוב בבניית משרד רואי החשבון על מנת שיוכל להשיג לקוחות מתאימים. בניית אתר לרואי חשבון דורשת מיומנות הן בתחום החשבונאות והן בתחום בניית אתרי אינטרנט.

הקמת אתר אינטרנט למשרד רואי חשבון מצריכה מחשבה תחילה בנושאים שונים, כמו למשל מה מטרת האתר, האם הוא נועד להוות כרטיס ביקור מתקדם, כלומר רואה החשבון מספר ללקוחותיו כי הם יכולים למצוא אותו באתר האינטרנט, למשל באמצעות כתבה בעיתון או מקומון, או באמצעות מפגש בפורומים חברתיים או שאתר האינטרנט אמור למשוך לקוחות באופן עצמאי ? במידה ואתר האינטרנט של רואה החשבון אמור למשוך את הלקוחות באופן עצמאי, המשמעות היא שהוא צריך להיות מקודם באינטרנט על מנת שלקוחותיו הפוטנציאליים של רואה החשבון יוכלו למצוא את האתר. מערכת CPASITE נבנתה על ידי רואה חשבון גיל לוי אשר בנה אותה באופן שמאפשר לרואי חשבון להקים את אתר האינטרנט שלהם ללא ידע במחשבים על מנת שיוכלו להפעיל אתר מקצועי ועצמאי ברשת האינטרנט.

רואי חשבון רבים פועלים ללא אתר אינטרנט, כעסקים קטנים. הדבר מוביל לכך שמי שלא ירש את המשרד של הוריו מתקשה מאוד להקים משרד רואי חשבון מצליח שכן אין לו דרך להשיג לקוחות חדשים. באמצעות האינטרנט גם רואי חשבון שאינם מקושרים ואשר הלקוחות לא מתדפקים על דלתות משרדם הקטן יכולים להשיג לקוחות ולהתחרות במשרדים הגדולים או במשרדים הקטנים הותיקים, שכן האינטרנט מאפשר בהשקעה נמוכה יחסית להציג ללקוחות את התרומה אותה אתם תוכלו לספק להם. אין סיבה שלא להקים אתר לרואי חשבון, זו הדרך החדשה בה פועלים היום משרדים בתחומים מגוונים וגם רואי חשבון יכולים לפעול בדרך זו ורצוי שעה אחת קודם.

רואה חשבון גיל לוי הנו בעל משרד רואי חשבון קטן ומתמחה בבנייה של אתרי אינטרנט המותאמים לרואי חשבון באמצעות מערכת המאפשרת לרואה החשבון לבנות את האתר שלו לבד בהתאם לדרישות שלו מהתאר ותוך התאמתו לדרישות הכלליות של השוק. ניהול אתר באמצעות המערכת של רואה חשבון גיל לוי הנו פשוט מאוד וכל רואה חשבון גם אם אין לו בקיאות בתחום המחשוב יכול לבנות באמצעותה אתר אינטרנט.

לא קשה להתקדם לעבר עולם האינטרנט אשר פותח אפשרויות נרחבות למי שעד היום נשארו בעבר הן בשל תקנות מגבילות והן בשל אי רצון להתגמש וללמוד את מה שניתן לעשות באמצעות טכנולוגיה חדישה, בשל סיבה זו רק משרדים בעלי כוח פיננסי מצאו יכולת להיות נוכחים באינטרנט, כאמור באמצעות מערכות כדוגמת מערכת CPASITE אשר פועלת כבר בחו"ל ניתן כיום לבנות אתר בקלות רבה.


אודות מחבר המאמר

רואה חשבון גיל לוי מתמחה הן בתחום איפיון אתרי אינטרנט לרואי חשבון והן בתחומי החשבונאות השונים ועוסק בבנייה של אתרי אינטרנט המותאמים לרואי חשבון.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.