אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב לוגו חינם

נסו להריץ חיפוש מהיר ברשת האינטרנט ותגלו מיד כי ישנן תוכנות רבות המסייעות לכם בעיצוב לוגו לבד, בבית, וללא מעצב גרפי, כך שאין לכם שום עלויות ותוכלו לעצב לוגו לעסק שלכם תוך יום אחד בלבד ובחינם. אך האם זה משתלם? אני בספק. בטוחני כי רוב קוראי שורות אלו, אם לא כולם, יודעים ומבינים כי עיצוב לוגו זה עניין רציני. לוגו הוא הסמל של בית העסק והפנים שלו. לוגו לבית עסק חייב להיות מעוצב בצורה מקצועית וייחודית ולשקף את מהות העסק בתוכו.

לוגו מקצועי הוא לוגו המעוצב בקו נקי ופשוט, קריא וברור, והכי חשוב – נחקק בזיכרונו של האדם. מעצבים גרפיים מקצועיים עוברים קורסים והכשרות רבות על מנת ללמוד איך להפוך את הלוגו למקצועי וכזה שעונה על כל דרישות החברה ומשקף את מהותה בתוכו. לוגו בעיצוב עצמי, של אדם שלא למד מעולם עיצוב ואין לו מושג בעיצוב לוגו נכון, עלול ליצור השפעה רעה על הארגון. ולכן, למרות הפיתוי של " לוגו חינם" עדיף שתעזרו בבעל מקצוע, זו הוצאה שתשלם לכם מאוחר יותר, ובגדול.

אך אם אתם עדיין מתעקשים לעצב את הלוגו בעצמכם, ולא מוכנים להיעזר במעצב גרפי מוסמך ומומחה, חשוב שתקפידו על מספר כללים בעת עיצוב הלוגו –  שימוש במספר מצומצם של צבעים, שילוב אובייקט גרפי עם הטקסט, עיצוב הלוגו במספר גדלים לצורך שימושים שונים של החברה ועיצוב גם בשחור –  לבן לצורך שימוש במסמכים שונים של החברה.

שימוש בלוגו מתבצע בכל דבר בחברה – מסמכים רשמיים והצעות מחיר, רכבים, מוצרים, אריזות, שילוט, פרסומות ועוד, ובכל דבר יש לשלב אותו בחכמה כך שיבלוט וימשוך את עינו של קהל היעד , וגם ישתלב עם המוצר או המסמך בצורה נכונה וטובה.

לסיכום: עיצוב לוגו חינם הוא עיצוב לוגו המתבצע בצורה עצמית בעזרת תוכנות מחשב. אם אתם רוצים ליצור מיתוג עסקי נכון וחיובי מומלץ להשתמש במעצב גרפי ולא ללכת על החינמי, אך אם בכל זאת עשיתם זאת לבדכם בדקו דוגמאות ושלבו רעיונות ממקורות שונים בכדי ליצור לוגו איכותי ומקורי.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.