אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לכלה

מזל טוב! אירוע החתונה שלך הולך ומתקרב ואת וודאי מתרגשת כהוגן. אל דאגה, עם מעט תכנון מוקדם יהפוך האירוע החשוב בחייך לאירוע מדהים ובלתי נשכח. למענך, ריכזנו במאמר זה צרור של טיפים שימושיים העוסקים בטיפוח הופעתך החיצונית. השתדלי להקפיד עליהם ככל הניתן:

  1. בכל הקשור לעיצוב שיער, זכרי שתסרוקות כלה הן עניין למקצוענים בלבד. על כן, מעצב השיער הרגיל שלך עשוי שלא להתאים לצורך זה. סגנון עיצוב שיער לכלות משתנה מידי שנה ורצוי לפנות למומחה עיצוב תסרוקות כלה, המכיר את הסגנונות העכשוויים ויודע כיצד להתאימם ללקוחה.
  2. גם אם את מתאפרת בעצמך בדרך כלל, איפור כלה הוא עניין לאנשי מקצוע. מאפרת מקצועית תביא בחשבון את סוג האירוע, סוג העור שלך (שמן, מעורב או יבש) ואת החלקים בפנים שיש להבליט או לטשטש. לא רק שהיא עשויה להשתמש באיפור היפו-אלרגני (שאינו גורם לתגובות אלרגיות), ייתכן שמאפרת מקצועית גם תשתמש בתכשירי איפור עמידים במיוחד לצורך האירוע. כאשר את רוקדת, משתוללת, ואולי גם מזילה דמעה פה ושם (מתוך אושר, כמובן...) נדרשים תכשירי איפור עמידים שלא ידהו או יימרחו על פניך במהלך האירוע.
  3. נשים רבות חולמות להתחתן בשמלה מהודרת, גדולה מהחיים. עם זאת, שימי לב ששמלה מהודרת מדי עלולה לעיתים להראות כתחפושת ולעורר גיחוך בקרב הנוכחים. על כן חשוב מאוד לבחור שמלה מרשימה אך "מציאותית". כמו כן, ישנן תסרוקות כלה מרשימות אשר אינן מצריכות שמלה מהודרת מדי, כדי להקנות להופעתך מראה כללי מרשים.
  4. אל תחכי לרגע האחרון כדי לתכנן את הופעתך החיצונית ביום החתונה. התחילי כמה חודשים מראש. בחרי אומן תסרוקות לכלה ושוחחי איתו לגבי תסרוקת העשויה להתאים לאירוע. התחילי לבדוק מאפרות מקצועיות והסתכלי גם בחנויות של שמלות כלה. במילים אחרות, התחילי לגבש רעיונות קונקרטיים לגבי הופעתך מוקדם ככל האפשר לפני האירוע.
  5. כלות רבות נעזרות בשירות של תסרוקת עד הבית. שרות זה, המוצע על ידי מספר אומני עיצוב שיער לכלות, כולל הגעה של מעצב השיער עד לבית הכלה או לבית המלון ושם מעוצבת התסרוקת. תסרוקת עד הבית הוא פתרון מעולה לנשים עסוקות בכלל ולכלות בפרט. יום האירוע הוא יום עמוס ולחוץ, עם המון ריצות וסידורים. עיצוב שיער לכלות, המתבצע באמצעות שרות של תסרוקת עד הבית, יכול לחסוך לך זמן יקר.
  6. בוודאי תתקלי ב"דילים" שונים המציעים שירות משולב של עיצוב שיער לכלות יחד עם איפור. פעמים רבות, המחיר לחבילה כזו יהיה זול יותר מאשר רכישת כל שירות בנפרד. עם זאת, שימי לב שמדובר באנשי מקצוע טובים בתחומם. אירוע החתונה שלך הוא לא הזמן להתפשר על עבודה חובבנית כדי לחסוך כמה שקלים.
  7. האינטרנט הוא מקור מצוין למידע עבור הכלה. ראשית, תוכלי למצוא שם מגוון עצום של מידע ותמונות בכל הנושאים המעניינים אותך. למשל, אם תקלידי תסרוקות כלה תוכלי לראות אתרים רבים המכילים מידע ותמונות בנושא זה. אם תבחרי בפונקצית חיפוש התמונות של גוגל, תוכלי לראות מאות תמונות בנושא עיצוב שיער לכלות, תסרוקות ערב וכדומה. שימי לב גם לפורומים לכלות. בפורומים אלו תוכלי לשאול שאלות ולקבל מידע אודות טיפוח הופעתך האישית וארגון החתונה. רצוי מאוד להיכנס ולבדוק מה רשום בפורומים אלו.
  8. אם הדבר אפשרי, דאגי שחברה טובה תלווה אותך בתהליך בחירת אנשי המקצוע. תמיד כדאי להתייעץ עם חברה טובה המכירה אותך, שאת סומכת עליה, כדי לקבל דעה נוספת.
  9.  


אודות מחבר המאמר

חי שושן מתמחה בתסרוקות כלה מיוחדות ומעודכן בכל הטרנדים האופנתיים בארץ ובחו"ל. חי שושן מעצב תסרוקות לשחקנים וסלבריטיז. תני לחי שושן לעצב את שיערך לארוע מושלם! 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.