אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים למתחילים

מלאכתם של בעלי אתרים מתחילה בבניית האתר ואינה מסתיימת לעולם. בכדי שהאתר יזכה לדירוג גבוה ומיקום גבוה במנועי החיפוש יש לעדכן את התוכן ולבצע פעילויות קידום אתרים באופן שוטף. ההיגיון אשר עומד מאחורי פעילות הקידום מתחלק לשני חלקים : איכות וכמות. היעד הראשון של מקדם האתר הוא לשכנע את מנועי החיפוש כי האתר המקודם הוא האתר הרלוונטי ביותר והטוב ביותר בתחום. היעד השני הוא הפצת קישורים נכנסים רבים ואיכותיים.

 

מנועי החיפוש מדרגים את האתרים על פי אלגוריתם אשר מחפש תוכן איכותי, עדכני וייחודי בעבור הגולשים. במידה והאלגוריתם הזה יימצא את התוכן הזה באתר שלך הוא יציב אותו במקום גבוה. עבודת קידום אתרים מקצועית היא כזאת אשר פועלת בתוך האתר ומחוץ לאתר.העבודה בתוך האתר כוללת ביצוע שינויים ועדכונים במטרה לשפר את ביצועי האתר בעבור מנועי החיפוש ובעבור הגולשים. העבודה מחוץ לאתר כוללת הפצת קישורים נכנסים לאתר ממקורות רבים ומגוונים ברחבי האינטרנט.

 

מתי כדאי להתחיל לקדם אתרים?

 

תהליך קידום אתר יש להתחיל לבצע מיד עם עליית האתר לרשת. חשוב לציין כי מומלץ להעלות את האתר לרשת רק לאחר שהוא מוכן ומעודכן. מנועי חיפוש אינם אוהבים אתרים בתהליכי בנייה. כמובן שניתן לעדכן ולהוסיף תכנים באתר גם לאתר עלייתו. תהליך קידום אתרים חדשים הוא תהליך מתמשך אשר כולל פעולות רבות לביצוע. הזמן קצר ומלאכת הקידום היא מרובה!

 

צעדים ראשונים בקידום אתרים

 

השלב הראשון לתהליך קידום אתרים הוא בדיקת התאמת מבנה האתר ותוכן האתר לדרישותיהם של מנועי החיפוש. אתרים בעלי שגיאות רבות בקוד האתר ואתרים בעלי מבנה מסורבל לרוב אינם זוכים לדירוג גבוה. את מלאכת בדיקת קוד האתר ומבנה האתר כדאי לבצע בעזרת איש מקצוע אשר יוכל לאתר את הבעיות ולתקן אותן במהרה. חבל יהיה להשקיע כספים רבים וזמן יקר בפעולות קידום אתר אשר מכיל קוד שגוי ומבנה מסורבל.

 

בשלב השני יש לבחון את תוכן האתר. אסור לכלול באתר תוכן משוכפל או מועתק, על כל התכנים באתר להיות בלעדיים ומקוריים. מנועי חיפוש מדרגים במקומות נמוכים אתרים בעלי תוכן משוכפל ומועתק. פרט לאיכות התוכן יש לבחון לצורכי קידום אתרים גם את כמות התוכן באתר. אתרים עשירים בתוכן אשר מכילים עמודים רבים יזכו לדירוג גבוה יותר. 


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.