אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פעילויות קידום אתרים בסיסיות

כל אתר אינטרנט באשר הוא זקוק למספר פעולות קידום אתרים בסיסיות. הפעולות נעשות במטרה לבסס את מעמדו של האתר ולקדם אותו למקומות גבוהים יותר ודירוגים גבוהים יותר. אתר אינטרנט בעל דירוג גבוה במנועי החיפוש הוא נכס של ממש. מידיי שבוע ניתן לקרוא בעיתוני הכלכלה על אתרי אינטרנט אשר נמכרו במיליוני דולרים.

פעולות קידום אתרים בסיסיות יש לבצע אחת לחודש לפחות בעבור כל אתר. רשימת הפעולות הבסיסיות היא: החלפת קישורים, הוספת תוכן חדש לאתר ושתילת קישורים נכנסים חדשים לאתר. כל אחת משלושת הפעולות הללו היא פעולה אשר ניתן לבצע ללא צורך בהכשרה מקצועית. אך יש לציין כי פעולות הקידום גוזלות מבעלי האתרים זמן יקר ולכן בוחרים בעלי עסקים רבים לשכור שירות קידום אתרים מקצועי.

החלפת קישורים

הקישורים הנכנסים אל האתר והקישורים היוצאים מהאתר מסייעים למנועי החיפוש לסווג את האתר. מנועי החיפוש רואים בקישור יוצא מתוך אתר מסוים אל אתר אחר המלצה. האתר אשר מוציא קישור למעשה ממליץ על האתר אשר אליו הוא מקשר. המלצה/ קישור יוצא מאתר איכותי עשויים להעניק תנופת קידום משמעותית לאתר. בקרב קהילת מקדמי האתרים בישראל ישנה מודעות רבה לחשיבות הקישורים הנכנסים ועל כן ניתן למצוא פרטנרים רבים לצורכי החלפת קישורים בתחומים שונים.

הוספת תוכן חדש לאתר

אחד הקריטריונים אשר משפיעים על דירוג האתר הוא עדכניות המידע. מנועי החיפוש ידרגו גבוה יותר אתרים אשר מתעדכנים בתדירות גבוה. הוספת מאמר חדש אל האתר היא פעולת תחזוקה בסיסית אשר יש לבצע אחת לחודש לפחות לצורכי קידום אתרים.

בניית מערכת קישורים נכנסים

בתהליך קידום אתרים ישנה חשיבות רבה לכמות הקישורים הנכנסים לאתר. בכדי להעניק לאתר תנופת קידום יש לבנות מערכת קישורים נכנסים אשר מונה כמות גדולה של קישורים מאתרים שונים. קישורים נכנסים ללא עלות ניתן לקבל באמצעות פרסום מאמרים באתרי מאמרים, כתיבת בלוגים, אתרי סימניות ופעילות בפורומים.

ישנם פורומים אשר מאפשרים לכל משתמש לערוך חתימה ולכלול בתוך החתימה קישורים יוצאים. למטרת קידום אתרים מומלץ לשתול בחתימה שלך בפורומים שונים קישור יוצא אל האתר. לאתר שתילת הקישור כל תגובה אשר תפרסם בפורום תעניק לאתר קישור נכנס נוסף. פעילות בפורומים רבים תעניק כמות קישורים נכבדת ואיכותית.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.