אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דורבן בכף הרגל לא על פי הדמיון

 

תופעה זו נשמעת די אכזרית. האמת היא שהאסוציאציה הראשונה שעולה בראשם של מרבית מבני האדם היא קשורה בקשר הדוק לחייה ששמה דורבן שרובנו מכירים.  קחו כדוגמא: האסוציאציה הראשונה שעלתה לי בראש הייתה קשורה בקשר חד משמעי לדורבן שראיתי בכניסה לבניין המגורים שלי.

הדורבן נראה כחייה מאד נחמדה וחביבה.  ידועה שהיא נראת חביבה ונחמדה רק עד שקוץ שלה נכנס לכף הרגל. הרבה אנשים לא יודעים שדורבן בכף הרגל הוא כינו למונח רפואי.

דורבן בכף הרגל- ועכשיו באמת?

האמת היא שדורבן בכף הרגל הינו סוג של מונח רפואי שבה לתאר מצב מסויים בכף הרגל. בדרך כלל זוהי תופעה בעקב הרגל שבה בליטה מעקב כף הרגל בולטת החוצה וגורמת לכאבים גדולים ורבים בעיקר בשעת המעבר ממנוחה לפעילות. הדריכה  הראשונה על כף הרגל כמובן שמלוות בכאבים גדולים ואפילו בלתי נסבלים.

מה ניתן לעשות בכדי להימנע מהתופעה הזו של דורבן בכף הרגל?

בהרבה מהמקרים ניתן להמע מהתופעה הזו של דורבן בכף הרגל בכך שהולכים בנעלים נוחות לא בעלות עקב. הרבה פעמים התופעה הזו של דורבן בכף הרגל מאפיינת בעיקר נשים שהולכות עם נעליים לא נוחות בעליל.

 

איך ניתן לטפל אחרי שכבר הופיעה התופעה הזו של דורבן בכף הרגל?

הדרכים לטפל בתופעה זו של דורבן בכף הרגל מתחלקים לכמה חלקים ולכמה אופציות והן: האופציה הראשונה וההכרחית היא פשוט להחליף את הנעליים בעלות העקב ואת הנעליים הלא נוחות בנעליים נוחות ואורטופדיות. אופציה שניה הינה  למרוח קרם מרפא לעור. תוכלו למצוא מגוון של קרמים מסוג זה וודאי שחלקם יעילים יותר וחלקם יעילים פחות. שלב נוסף בטיפול הינו הקרנות על מנת להעביר את התופעה הזו. וכדבר אחרון שניתן לעשות על מנת לטפל בתופעה הינו ניתוח שכמובן מלווה בבירוקרטיה לא נעימה, בכאב וכמובן בצורך לתקופת החלמה מהניתוח.

לסיכום, עדיף לא להתעסק עם הבעיה הרפואית שנקראת דורבן בכף הרגל. רצוי וראוי ככל שניתן להוריד את הלחץ והעומס מכף הרגל בכדי לא להחמיר את התוצאות וכמובן את ההשלכות. יש צורך ממשי להתייעץ עם גורם רפואי ובהתאם לקבל את ההחלטה הנכונה והכדאית ביותר.   

 


אודות מחבר המאמר

מוצרי טבע- עדנה.

אצל עדנה מוצרי טבע תוכלו לקבל מענה הולם לבעיות הרפואיות שלכם באלטרנטיבה הטבעית והכדאית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.