אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג חלבי כשר: בין שלמות לפשרה

החיים מלאים בפשרות. מגיל צעיר מלמדים אותנו שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה או לרקוד על שתי חתונות. כאשר עלינו לבחור קייטרינג עבור כל אירוע שהוא הרי ששוב אנחנו נתקלים בשאלה הזו שמלווה אותנו כל חיינו: האם לחפש שלמות או שמא עלינו להתפשר על פחות ממה שהיינו רוצים? בין אם זהו קייטרינג בשרי ממטבחו של שף ובין אם זה קייטרינג חלבי כשר; שאלת השלמות והפשרה היא שאלה שיש להתמודד עימה.

יוקרתי ויקר?

איך אתם רוצים את הקייטרינג שלכם? מי שמחפש איכות ורוצה לשים אותה מעל הכול יגלה שעליו להיפרד מסכום כסף גבוה במיוחד. מי שייבחר בחיסכון וינסה שלא לבזבז הרבה כסף עלול לגלות שהתוצאה היא מעט פחות טובה ממה שהוא ציפה.

על פי רוב, מי שמבקש לקבל קייטרינג מאיכות גבוהה והוא מחפש את האיכות המיוחדת והייחודית של מטבח גורמה יוקרתי, חייב להיות מוכן לכך שיהיה עליו להכין תקציב גבוה במיוחד. קשה מאוד למצוא יוקרה שלא באה עם תג מחיר שנמצא מעבר להישג ידו של האדם מן הישוב. עם זאת ניתן למצוא קייטרינג איכותי שהעלות שלו איננה בשמיים. למעשה, כאשר בוחנים את ההיצע הקיים מגלים לפעמים שיקר ויוקרתי אינן תמיד מילים נרדפות לאיכותי. במקרים רבים מה שעשוי להיתפס כפשרה – מציאת קייטרינג חלבי שמחירו איננו בשמיים – דווקא מתברר כצעד בדרך לבחירה נכונה ביותר: מוצר שמציע לנו יחס עלות-תועלת טוב במיוחד.

כשר או טעים?

החיפוש אחרי קייטרינג חלבי כשר עשוי להיראות כאב הטיפוס של ההתלבטות בין שלמות לפשרה. ניתן לחשוב שהכשרות גוזרת עלינו לוותר על האיכות ואם אנחנו מחפשים קייטרינג חלבי כשר הרי שנגזר עלינו לוותר על הנאות החיים. למרות שבמקרים מסוימים זוהי אכן המציאות, אין כך הדבר בכל מקרה ומקרה.

כאשר אנחנו מחפשים קייטרינג חלבי כשר אין זה אומר שעלינו להתפשר על הטעם, על המבחר ועל האיכות. ההיצע הקיים כיום יוצר תחרות בריאה ולכן נותני השירותים השונים חייבים לשפר את איכות המוצר שלהם כדי שיהיה להם יתרון בתחרות. ייתכן ובעבר קהל היעד של קייטרינג חלבי כשר הסתפק בכשרות והיה מוכן לוותר על האיכות והמגוון אבל כיום המצב הינו שונה.

גורמה או עממי?

אם קייטרינג חלבי כשר מוצע היום במגוון של אפשרויות הרי שהוא מוביל אותנו אל שאלה נוספת: האם עלינו למצוא קייטרינג שיתאים לכל אחד מהאורחים או שעלינו למצוא את המכנה המשותף הגדול ביותר? האם עלינו להציע מנות ברמה גבוהה – בסגנון גורמה שאיננו אהוב על כל אחד ואחת – או שעלינו להציע את המנות שלהם רגיל רוב הציבור?

אין תשובה פשוטה לשאלה הזו. אם ניתן להציע מגוון גדול של מנות – ולא כל חברה שמציעה שירותי קייטרינג יכולה להציע את המגוון הזה – שממנו כל אורח יבחר את מה שמתאים לו אזי מה טוב. אלא שעל פי רוב עלינו לנסות ולהציע סוג מסוים של קייטרינג ואנחנו מקווים שהוא יקלע לטעם של האורחים. מי שיסתכן ויתעקש על קייטרינג חלבי כשר גורמה ומיוחד כבודו במקום מונח וייתכן והא יזכה להצלחה גדולה, אך הסיכון קיים ויש לקחת אותו בחשבון.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.