אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלות כלה וערב: הדרך לקנייה המושלמת

בחתונה הישראלית, קיים דגש רב הן על שמלות כלה, והן על שמלות ערב מיוחדות אשר נקנות במיוחד לכבוד הארוע. לאחר שאתן מחליטות בדיוק איזו שמלה אתן רוצות, הגיע הזמן למצוא את השמלה הזאת ולהפוך אותה לשלכן. על מנת שקנייה של שמלות ערב או שמלות כלה תהיה כיפית, קלה ויעילה, אל תשרכו רגליכן בין אלפי חנויות תוך תפילה למציאת השמלה באורח פלא- הכינו תכנית!

החליטו מתי לערוך את הקניה. כאשר מתכננים קנייה של שמלות ערב, שלא לדבר על שמלות כלה, אין דבר כזה "מוקדם מידי", אך בהחלט יש "מאוחר מידי". בהתאם למקום בו תקנו את השמלות שלכן, ולמספר התיקונים והשינויים שתרצו לערוך בהן, יכולים לעבור כמה שבועות עד כמה חודשים עד שתקבלו את השמלה המוגמרת. לכן, כדאי להתחיל בקניית שמלות כלה כמה חודשים לפני החתונה, ולאורחות כדאי להתחיל בקניית שמלות ערב כמה שבועות מראש. עם זאת, אל תקנו מתוך לחץ, ובחרו רק את השמלה המתאימה ביותר.

החליטו איפה לקנות. החלטה זו צריכה להיות מושפעת הן מהתקציב שלכן, והן מהטעם האישי שלכן. החליטו האם מתאים לכן יותר לקנות שמלות כלה וערב בבוטיקים קטנים, ברשתות אופנה, בחנויות וינטג' וכדומה. החליטו כמה רחוק אתן מוכנות לנסוע כדי לראות שמלות. אם אתן רוצות לבחון שמלות כלה של מעצבת מסויימת, ייתכן ותצטרכו לנסוע עד הקצה השני של הארץ כדי לערוך אצלה מדידות. אך אם אתן למשל רוצות לקנות שמלות ערב ברשתות מוכרות, תוכלו בוודאי למצוא חנות של הרשת בקרבת מקום. תוכלו למצוא גם חנויות או בוטיקים אשר מציעים שמלות כלה, כמו גם שמלות ערב, של מספר מעצבים וקווי אופנה- מה שייתן לכן מבחר רחב של דוגמאות ורעיונות לבחור מתוכם.

קחו עמכן לקניות את כל הנחוץ לכן. ראשית, וזה נכון בעיקר לגבי קניית שמלות כלה, חשוב שתקחו עמכן חברה אשר אתן סומכות על דעתה. אתן בהחלט הולכות להזדקק לדעה נוספת, שאיננה בהכרח של המוכרת.

קחו אתכן מצלמה (עדיף דיגיטלית), וצלמו תמונות של השמלות שאתן הכי אוהבות, כדי לזכור את כולן לאורך תהליך הקנייה (חשוב שתבקשו קודם רשות מעובדי המקום לצלם!). אתן הולכות בוודאי לנסות שמלות כלה רבות מספור, וגם בקניית שמלות ערב תוכלו למצוא את עצמכן מודדות שמלות רבות. לכן, כדאי שתוכלו לזכור בסוף היום אילו שמלות מדדתן, ואילו מהן נראו עליכן הכי טוב.

אם כבר החלטתן ללבוש בחתונה פריט מסויים (כמו הינומה ספציפית, נעליים או תכשיט כלשהו), קחו את הפריט עמכן בזמן תהליך הקניה. אם החלטתן החלטה שלא ניתן לשנותה בקשר ללבישת הפריט הזה ביום החתונה, תרצו לוודא שאתן קונות שמלה אשר תתאים לו, גם אם זה יצמצם מעט את האפשרויות שלכן.

קחו את זה בקלות ותעשו כיף! זוהי כנראה ההמלצה החשובה ביותר. יום החתונה שלכן או של מישהי הקרובה אליכן מאוד הינו פרק זמן בחיים שלכן בו אתן יכולות למדוד שמלות כלה יוקרתיות או שמלות ערב נוצצות, שלא הייתן לובשות בזמן אחר. אל תלחצו מתהליך הקנייה! במקום זאת, נסו להתייחס אל התהליך כפי שילדות קטנות מתייחסות אל מדידת השמלות היפות של אחיותיהן הגדולות. תהנו! 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.