אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודות בחול- קנדה

 

קנדה, היא המדינה השנייה בגודלה בשטחה בעולם ושיש בה כ-35 מיליון תושבים.מעבר לגודלה, היא נחשבת לאחד המקומות היפים ביותר בתבל.המטבע בו משתמשים בקנדה הוא דולר קנדי ששוויו כדולר אמריקאי, סיבה נוספת להיותה אחת המדינות המובילות בתחום העבודות בחול. המטבע החזק הוא שתורם לכך שהמשכורת בקרב העובדים הישראלים כל כך גבוהות ביחד למה שהיו מרוויחים בארץ.

כל עיר בקנדה מתאפיינת במזג אויר, אופי אוכלוסיה וביקוש מוצרים באופן שונה. לכן, כאשר מחליטים שקנדה היא היעד עבורנו בחשיבתנו על עבודה בחו"ל, יש לבחון כל עיר בפניי עצמה ולראות מהי העיר המתאימה לכם ביותר ושעונה על הדרישות.

עבודה בחו"ל מעניקה לצעירים כאמור להרוויח בגדול, איך היא גם נחשבת לחוויה חד פעמית.במקרה של קנדה- החוויה היא באמת אדירה. היא נחשבת למדינה בה האקשן אינו מפסיק, היא המרכז הבלתי מעורער של הפסטיבלים המדהימים ביותר בעולם, ובו בעת היא גם נחשבת למדינה עם נופים יפיפיים באזורים פסטורליים, שקטים, שגם הם חזקים בתחום העבודות בחו"ל.

הערים המרכזיות שמככבות בזירת העבודות בחו"ל הן בעיקר: טורנטו-העיר הגדולה ביותר בקנדה והיא נחשבת לאחת הערים הטובות ביותר   לגור בהן מבחינת רמת חיים.ויקטוריה- עיר ותיקה, שתושביה בעבר היו אינדיאניים. נחשבת לעיר ידידותית, בטוחה ונקייה מאד. יש בה פארקים רבים ומזג האוויר בה הוא החמים ביותר ברחבי קנדה.וונקובר- מתאפיינת בתושבים ממוצאים אתניים מגוונים, ויש בה מקורות דיג וחקלאות רבים. יערות רבים שוטפים את וונקובר בהם נעשים לרב פסטיבלים מושקעים.בערים אלו השפות בהן מדברים בעיקר הן אנגלית וצרפתית.אך כאמור, גם בערים הקטנות והכפרים ישנה עבודה בחול, זהו לא עניין נדיר (וההכנסות תואמות להכנסות שעליהן מדובר כאשר עוסקים בעבודה בחו"ל, התושבים אמידים מאד באזורים אלו).

היתרון לטוס לקנדה במסגרת העבודה בחול הוא שקנדה מתאפיינת בשונה למדינות אחרות בעולם, בתקופות בלתי פוסקות המתאימות למכירות: ישנה את עונת הכריסמס החזקה, לאחריי מגיעה תקופת אירועי החורף המתאיינת בקרנבלים ופסטיבלים מטורפים. כמו כן, גם הסתיו חזק בקנדה (הליפקס), כיון שהשלכת בעונה זו מושכת תיירים רבים להגיע לאזור וזו הזדמנות טובה עבורכם למכור ולהרוויח.


אודות מחבר המאמר

 

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"לפורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.