אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בחו"ל- בקנדה!!

 

כאשר מחפשים עבודה בחול והיעד הנבחר הוא קנדה יש להכיר בעובדה כי התהליך הינו תהליך שראשיתו מארץ ישראל. את החיפוש בעניין ניתן לעשות באמצעות עזרים שונים: לוחות דרושים, מודעות בנוגע לעבודות בחול, כיתוב הערך "קנדה" במנועי חיפוש חופשיים באינטרנט, איתור אנשים שלוקחים חלק מתעשיית העבודות בחול דרך בלוגים וכמובן- איסוף אינפורמציה מפה לאוזן.

למה בכלל כדאי לבחור בקנדה כאשר מחליטים לטוס לעבודה בחו"ל?ראשית, קנדה היא המדינה השנייה בעולם בגודל שטחה ומונה כ-34 מיליון תושבים. משמע- יותר מקומות בילוי ואתרים לטייל בשעות הפנאי מעבר לשעות העבודה ויותר אנשים למכור להם מוצרים ודרך כך- לעלות את הרווחים הכלכליים. כמו כן, אופי המדינה גם הוא תורם למחליטים להשתלב בסוגיית העבודות בחו"ל- המיסים במדינה נמוכים, התושבים אדיבים והרגליי הבזבוזים שלהם גבוהים, והאבטלה בקנדה נמוכה ועל כן אין בעיה לקבל אישור לצרכי עבודה.

עבודה בקנדה בחו"ל הריי מצריכה אישור והכרה מצד הרשויות, והריי שבקנדה האישור לעבודה זמנית ניתן לתקופה של שלושה חודשים. סיטואציות רבות הן שהעבודה בה עוסקים הישראלים היא עבודה שהתבקשה על ידי הרשויות ועל כן- אין בעיה להאריך את אשרת העבודה.

במידה והגעתם לקנדה ובעת השהות החלטתם שאתם בעניין של עבודה בחול- חשוב לדעת כי קיימת אופציה למצוא עבודה משם אך חשוב להכיר בכל הנהלים הממשלתיים והתעסוקתיים הכרוכים בעניין. עבודות בחול בעלות יתרון, בייחוד למי שבוחר בקנדה, כיוון שהן זמניות ונדרשות מצד המדינה ועל כן היות המדינה מכירה בהן- הן מאפשרות לעובד להגר באופן תמידי ולהתברג בשגרה היום יומית הקנדית. בעצם, עבודה בחול מסוג זה יכולה להוות ראשית בניית מסלול חיים בקנדה.

במדיה והחלטתם שאכן קנדה היא האזור המועדף עליכם בחיפושכם אחר מקומות עבודה בחו"ל, חשוב שתכירו כמה מאתרי הבילוי האטרקטיביים ביותר לשוהים במדינה:ראשית, יש להכיר בעובדה כי שעות הבילוי המקובלות בקנדה הן שעות הערב המוקדמות ולכן העובדים יוצאים מיד בתום שעות העבודה שלהם ומגיעים מיד לשעות ה happy hours   המוזלות- כך שגם הרווחתם בילוי בעלות נמוכה. בעניין המסעדנות והאוכל הטוב בימים שבא לכם להתפנק תוכלו למצוא מידע רחב באתר: http://www.dine.to . ואיך אפשר בסופו של עניין לא להזכיר את טורנטו ואת קניון ה"יורקדייל" המכיל מרחבים של חנויות ובוטיקי אופנה העומד לרשות העובדים לבזבז מעט מהכסף עליו עומלים בשעות היום.


אודות מחבר המאמר

 

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"לפורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.