אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למי מתאימה עבודה בחול?

זה לא סוד שאת הכסף הגדול עושים הצעירים בעבודות בחו"ל שנפוצות ביעדים רבים בעולם ובארצות הברית בעיקר. לעבודה בחו"ל ניתן להגיע דרך תיאום מהארץ, תוך כדי טיול אחריי צבא ועוד נסיבות שונות. אך המטרה זהה- לעשות הרבה כסף ובו בעת ליהנות! אז אילו תכונות צריך על מנת להצליח כאשר נכנסים לתעשיית העבודות בחול?בראש ובראשונה, כל אלו שאנגלית אינה שפת האם שלהם- הסירו דאגה מלבכם!זה נכון, עבודה בחו"ל דורשת בקיאות בשפה האנגלית על מנת לבצע את המכירות, אך גם כאלו שהשפה היא ברמה הבסיסית ביותר יכולים להסתדר ולהרוויח לא פחות מהאחרים. שפה- זה עניין נרכש. ככל שהימים חולפים- השפה מחלחלת בנו ותוך ימים ספורים השיח בינך לבין הלקוח נהיה טבעי לחלוטין. והריי לכם, מעבר לחוויה ולכסף, יתרון נוסף- רכישת שפה בינלאומית ברמה מושלמת.

אבל, מה כן חשוב לאלו שהחליטו כן לארוז מזוודה ולטוס לעבוד בחו"ל?קודם כל, עבודות בחול על סוגיהן השונים דורשות מהמועסקים להיות כריזמטיים- כאלה שימשכו את העוברים ושבים אל עמדת המכירה, באסרטיביות נכונה וחיוך נעים ימכרו את המוצרים.וכן, עבודה בחו"ל היא לאנשים שאפתניים, כאלו שירצו לפרוח ולהגיע הכי גבוה שאפשר בתחום- מרמת המכירה שתהיה להם שאיפה להגדיל את כמות המוצרים, ועוד קידום בהיררכיה בתחום העבודות בחול.בשורה התחתונה,   הצלחה בעבודה בחו"ל מקורה אינו טמון בניסיון קודם של המוכרנים אלא מתבסס בעיקר על יכולות אישיות- החל מיחסי אנוש טובים (על מנת להצליח בעובדה בחול יש להשרות אוירה טובה, מתן עזרה וכתף תומכת לשאר העובדים). כאמור, עבודות בחול דורשות מנציגיהן להיות שאפתניים, להגדיל ראש, לרצות להרוויח. ניתן לזהות ח'ברה צעירים, דוברי אנגלית ברמה הבסיסית ביותר, שהגיעו ליעד מסוים בארצות הברית. את תפקידם החלו כמוכרנים בעגלות של מוצרי ים המלח, הרוויחו כשאר העובדים אך בשונה מהם- היו בעלי שאיפות גבוהות וכיום הם מנהלים של חברות למוצרים שונים ובעלי שם בין-לאומי בתעשיית העבודות בחו"ל.בסופו של דבר- רצון ואנרגיות חיוביות הם שיביאו לרווחים מקסימאליים של אותם הצעירים שטסו למטרת עבודה בחו"ל.


אודות מחבר המאמר

צוות אתר קאש טורס - עבודה בחו"לפורטל קאש טורס המציע מגוון הצעות עבודה בחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.