אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנת נדלן למתווכים בעידן האינטרנט

ברוכים הבאים לעידן הרשת. ישראל 2012 כולם מוכרים וקונים הכל ברשת.גם דירות קונים באינטרנט, חוויה משולבת בפרסום חינמי, המון תמונות יפות מזוויות שונות, שילוב של וודיאו וקדימה לדרך.

איך מתווכים מתודדים עם המלחמה מול אתרי הלוחות הגדולים בישראל?מהו הקושי האמיתי איתו מתמודדים מתווכים בחיי היום יום המקצועיים שלהם?והאם ניתן לפתור את זה.יש משרדי תיווך הטוענים כי אתרי הלוחות השונים חיסלו את ענף התיווך בישראל. הדבר אינו נכון שכן, רבים מהאנשים אינם מיומנים בניהול מו"מ.ניהול משא ומתן המועבר על ידי מתווך מיומן ומנוסה מקנה תחושת נוחות לקונה ולמוכר, וזאת תוך הבנת תהליך המו"מ על כל שלביו כמו גם מתודולוגיות להכנה, התמודדות ומיצוי ההזדמנות לנהל מו"מ בכל עניין על אחת כמה וכמה כשמדובר בנכס היקר ביותר לרובינו. מתווך יאיר בפני לקוחותיו את הצדדים החבויים והגלויים הנלווים לתהליך המו"מ על כל רבדיו .שילוב זה ועוד,  יאפשר יישום ומכירת הנכס  בזמן קצר מאוד. אין ספק שמתווכים מנוסים יצליחו.

יתרונו הבולט של מתווך שהוא נחשב לצד שלישי. צד זה ידע לפשר בין המעורבים בעסקה מבלי להיות מעורב רגשית.יתרון נוסף של המתווך, מתווך ממוקד שעובד באזור מוגדר, יכיר וידע מי הם הקונים הפוטנצייאלים באזור שהוא עובד בו. יכיר את הנכסים הקיימים, מגמות ושינויי מחירים גם הם מנת יומו של מתווך הנדל"ן.

 ישנם בישראל מספר תוכנות תיווך המיועדות להגדלת הריווחיות של משרד התיווך.מומלץ לבדוק האם יש למתווך את התוכנה המתאימה המאפשר שיתוף פעולה בין מתווכים, דבר שיגביר את זירוז מכירתו ומימושו של הנכס.

שורה תחתונה: תוכנת נדלן טובה משפרת את ביצועי המתווך ותגרום לסגירת עסקאות גדולה יותר.כדאי לזכור תמיד מתווך תפקידו לפשר בין הצדדים. ביחרו מתווך אמין ומקצועי.


אודות מחבר המאמר

מיכלי בן עמי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.