אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שולחנות משחק

 

זוהי אטרקצייה המיועדת לגילאים 8-80 אני לא רואה הבדל בין הגילאים שזה נוגע לשולחנות משחק.

רוב המבוגרים לפעמים מתגעגעים לילדותם רוצים לחזור להיות הילדים הנמרצים שהיו פעם.

אטרקצייה זאת נותנת תחושה למבוגרים שהם עדין ילדים בנשמה.

את אטרקציית שולחנות משחק ניתן לשלב בכל אירוע אפשרי.

קצת על שולחנות משחק שבירשותנו :

שולחן הוקי אוויר - הוקי אוויר   הוא   משחק שולחן   המיועד לשני שחקנים המתחרים זה בזה כאשר מטרתם להבקיע כמות גדולה יותר של גולים בשער היריב בדומה למשחק   הוקי קרח.

המשחק נערך על גבי שולחן מוארך, כשבשתי קצוות השולחן ישנם שני שערים. על השולחן מפוזרים חורים רבים שמתוכם יוצא זרם   אוויר   אחיד אשר מוריד מרמת החיכוך שבין השולחן לדיסקית. מטרת המשחק היא להכניס את הדיסקית אל השער של היריב בעזרת ידית עשויה פלסטיק כאשר יש להשתמש רק בה ולא בחלקי גוף על מנת לעצור ו/או להכות בדיסקית .

כדורגל שולחן -  הוא   משחק שולחן   המיועד לשניים או ארבע שחקנים, ומזכיר משחק   כדורגל   מוקטן. באנגלית הוא מכונה   פוסבול  (Foosball) .

גודלו של שולחן כדורגל מקצועי הינו: 152 ס"מ אורך, 46 ס"מ רוחב ו- 80 ס"מ גובה, אולם קיימים גם דגמים מוקטנים המיועדים למשחק נוער וילדים. השולחן תחום מכל צדדיו ולו 8 צירים עם שחקנים, ושני שערים. לצורך "הגשת" הכדור לתחילת המשחק קבועים שני חורים בצידי המגרש דרכם מכניסים את הכדור. כל שחקן שולט ב-4 צירים ועליהם אחד עשר שחקנים המחוברים לציר במותניהם באופן המאפשר לסובב את השחקן . 

בעזרת הצירים יכול השחקן להזיז את שחקניו לצדדים ולהגן על השער, או "לבעוט" על ידי סיבוב השחקן .

שולחן סנוקר-הוא משחק שולחן   המהווה גרסה שונה למשחק הביליארד   הנערך על גבי שולחן   מוארך.

כשבארבע פינות השולחן ובמרכז כל דופן ארוכה ישנם "כיסים" (סה"כ 6 ( .

מטרת המשחק לצבור ניקוד גבוה מן היריב על ידי הכנסת כדורי המטרה , אל ששת הכיסים בשולחן .

שולחן כדורסל – שולחן הכדורסל הוא משחק המדמה מצב של מגרש, המשחק הזה נערך על זמן ויש לך שני סלים (מתחרה) שניכם זורקים כדורים אל הסל ומי שקלע בזמן מוקצב יותר סלים ניצח את המשחק.

שולחן פינג פונג - הוא   משחק שולחן בכדור   המשוחק על ידי שני שחקנים. המשחק משוחק בעזרת מחבט וכדור על גבי שולחן מיועד. מטרת המשחק היא לחבוט בכדור כך שינחת בצדו השני של השולחן, והיריב לא יוכל להגיב.

אם עדין לא הבנתם את אטרקציות שולחנות המשחק שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואנחנו נשמח להסביר לכם בצורה יותר מעמיקה על שולחנות המשחק שלנו.

נשמח לראות גם אותך מבין לקוחותינו המרוצים..

צוות Evento .

 


אודות מחבר המאמר

Evento אירועים שאנשים אוהבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.