אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מפלי שוקולד לאירועים

מפלי שוקולד , מזרקות שוקולד בטעם נדיר, פרווה או חלבי, לבן וחום .עשרות סוגים של ממתקים מרהיבים באינספור צורות הגשה לטעמכם .שיפודים מעוצבים, צנצנות דקורטיביות,  הגשה אישית לפי טעמם של  מפלי שוקולד המוזמנים וכו '.

מעוניינים להתעניין לגבי מפלי שוקולד למכירה ולדעת את כל הפרטים .אם כן, הגעתם למקום הנכון !אצלנו תמצאו, במרחק נגיעה את האטרציה שתדהים את כולם מפלי השוקולד המיוחדים שלנו .מפל שוקולד למכירה\השכרה מתאים לכל סוגי האירועים ולכל סוגי הגילאים .למטה תוכלו לקרוא פרטים נוספים על   מפלי שוקולד   למכירה\השכרה, ותוכלו לבצע דרכנו קניית\השכרת מפל שוקולד

אתם שואלים מה אנחנו מציעים לכם אם בר מתוקים ?

מיטב פירות העונה משופדים בעיצוב מיוחד ובמגוון צורות הגשה . צנצנות מלאות בממתקי גומי טעימים, מרשמלו עדין ועוד דברים לפי הזמנתכם. כמו כן אנחנו לא נביא רק מפל אחד ככה אלא אם בר מדהים ביופיו והכל מסודר על הבר בצורה מרגשת אם קישוטים שפשוט תרצו לצלם ולתלות את התמונה בבית. כמו כן ישנם  מפלי שוקולד במגוון גדלים וסוגים הניתנים לעיצוב ולמיתוג לפי אופי האירוע ומיקומו.

אחת האטרקציות המעניינות שלנו, איתה אתם יכולים לשדרג משמעותית את האירוע שלכם. בזכותכם, המוזמנים ייהנו מבר מתוקים ומשוקולד חם וטעים המוגש אם מרשלמו, ממתקי גומי, פירות העונה ועוד. אשר יוגשו במהלך הערב והמוזמנים שלכם יכולו פשוט לקום ולהינות מהטעם המרגש של השוקולד החם אם המרשלמו, ממתי הגומי, פירות העונה ועוד...

איך מזמינים בר מתוקים :

החלטתם שהרעיון מוצא חן בעיניכם? כדאי להתקשר   בהקדם   ולשריין את אחד   ממפלי השוקולד שלנו מעמוד הבית או מעמוד בר מתוקים  באתרנו .אתם תדאגו לבוא לאירוע שלכם עם חיוך, אנחנו נדאג כבר לכל השאר  (- :

  נשמח לצרף אותכם למעגל לקוחותינו המרוצים, בתודה צוות Evento


אודות מחבר המאמר

Evento אירועים שאנשים אוהבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.