אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בת מצווה במועדון

 

כאשר מתלבטים היכן לקיים את מסיבת הבת מצווה של הבת, תמיד עולים מספר מקומות: בשנים האחרונות, אחד הטרנדים החמים ביותר הוא הטרנד של מסיבת בת מצווה במועדון. הזמנים השתנו וכיום הילדות המתבגרות אינן מסתפקות באירוע קטן ואינטימי אלא רוצות להזמין את החברים שלהן וליצור מסיבה של ממש, בדיוק כמו הגדולים.

חגיגת בת מצווה נחשבת לאירוע מיוחד מאוד עבור כל נערה. באירוע זה חוגגים את המעבר מילדות לבגרות, מילדה לאישה. מסיבת בת מצווה במועדון  פיקסו תוכל להעניק לבעלת השמחה הזדמנות  להיות במוקד המסיבה ולהנות עם יתר החברים בני גילה. מסיבת בת מצווה עם ריקודים עם דיג'יי מגניב, כמובן שבכדי להמנע מעלויות גבוהות חשוב לבחור במקום שמעניק מחירים  סבירים ושיודע לתת שירות מלא במחיר הגון.

יש כיום הרבה מועדונים אשר מציעים לכם לערוך אצלם מסיבת בת מצווה. איך תדעו איזה מועדון לבחור מבין כל המועדונים הקיימים בתחום של בת מצווה? כדי לבחור את המועדון הנכון מומלץ לברר מה הוא מציע, אילו שירותים והטבות הוא נותן, מה המחיר וכו'. אם יש לכם המלצות של חברים שחגגו לבתם בת מצווה במועדון ונהנו, זה אפילו טוב יותר ויקל עליכם את החיים. בסופו של דבר.

 

 

מועדון  פיקסו המפואר בארץ  מצייר לכם את האירוע המקום שכולם רוצים לחגוג בו !!! פיקסו בראשון לציון מוביל את תחום האירועים הפרטיים למסיבות בת מצווה ו בר מצווה. מועדון פיקסו הוקם בינואר 2010 בראשון לציון, ומתמחה בעריכת מסיבות בר מצווה, בת  מצווה וימי הולדת, המקום הינו מפואר ומרווח ביותר. 

 

אולם מעוצב ומדליק הכולל תאורה של אפקטים,פליקרים, מכונת עשן ואורות, מפעיל/ה מקצועית + דיג'י עם מיטב המוסיקהרקדניות, אשר מפעילות את הילדים במשחקי חברה, ועוד.

דוכני מזון : דוכן נקניקיות, דוכן שניצלונים, , בר של חטיפים מלוחים על הבר, חטיפים מתוקים

שתיה חופשית לאורך כל הארוע : קולה, קינלי, ספרייט ,פנטה ,לימונה ומים.

שתיה חמה להורים: פינת קפה,תה,ונס קפה.

הזמנות מעוצבות  לחלוקה לילדים, שלט לתלות בכיתה של המועדון להזמנת החברים, פרסים למנצחים, הפעלת הילדים במשחקי חברה.

כניסה מרשימה של בעל/ת השמחה עם שטחי אדום, לפידי אש וזיקוקים..

 


אודות מחבר המאמר

http://www.scoop2002.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.