אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סתימות וכתרים לא יושפעו מתהליך הלבנת שיניים

כסף רב עולה הטיפול בידי רופא שיניים מומחה. המחיר יכול בהחלט להגיע לאלף וחמש מאות שקלים. התוצאות הן מלהיבות ונראות מיד עם סיום התהליך. ישנם אנשים שאומרים שהשינוי בחייהם היה גדול. היו כאלה שבכל הזדמנות אפשרית פתחו את פיהם כדי להציג שיניים לבנות ובוהקות. אנשים רבים התחילו לצחוק לאחר שנים שנמנעו מלהגיב לבדיחות וסיפורים מצחיקים.

תופעה דומה נרשמה אצל אנשים שבחרו, מטעמי האסטטיות,לעבור השתלת שיניים או השתלות שיניים. כולם דיווחו על עלייה בהערכה עצמית שלהם ועל השתלבות מחודשת בחיי חברה.

אכזבה מסוימת בקרב המטופלים

למרות שהוזהרו על כך בשיחה מוקדמת, היו אנשים שהתאכזבו בימים הראשונים לאחר שחזרו הביתה לאחר ביצוע הלבנת שיניים. היו אלה אנשים שבפיהם סתימות רבות ומספר כתרים. כל השיניים הטבעיות קלטו את הצבע הלבן המחודש והמרענן. אבל החומרים המיוחדים לא השפיעו על הכתרים ועל הסתימות; היו כאלה שטענו שתהליך הלבנת שיניים החלישו אותן.

אותם אנשים פשוט התעלמו מאזהרת הרופא שיניים. החומר ממנו הוכנו כתרים וסתימות אינו מגיב במיוחד לציפוי במסגרת ההלבנה והם שומרים על צבעם המקורי. רופאים מזהירים מראש על התופעה הזו ומעמידים לפניהם את האפשרות לעקור את הכתרים ואת הסתימות לקראת תהליכי הלבנת שיניים, השתלת שיניים ובמיוחד בביצוע השתלות שיניים שנעשה בהרדמה כללית ובבית חולים תחת השגחה של רופא מרדים, רופא מומחה, סייעות ומומחה לטיפולי פה ולסת.

פתרון אפשרי – החלפת הסתימות והכתרים

אנשים אמידים שוקלים ברצינות להחליף את הכתרים שלהם כדי להתאימם בדיוק לאותו צבע שבחרו לקראת תהליך הלבנת שיניים. באם הדבר מתאפשר, לפעמים הודות להסדר תשלומים  עם אותו רופא שיניים, הם יכולים להכין כתרים בדיוק בצבע של ההלבנה. היום ניתן לבחור את גוון הצבע של ההלבנה.

בהסדר כזה, הרופא יעקור את הכתרים הישנים, יבצע את תהליך ההלבנה, ומיד ירכיב את הכתרים החדשים ואז התוצאה תהיה  מושלמת  ולשביעת רצונם של כל הצדדים. כל השיניים יהיו עם אותו צבע במשך השנתיים הקרובות.  אבל זו פריבילגיה השמורה לאנשים עשירים שלא יתפשרו על "לוק" אחיד.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.