אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה ניתן להשיג באמצעות המיתוג

אתר האינטרנט יכול להיות סטטי או דינמי. כיום רוב האתרים הינם מסוג דינמי מה שמאפשר לבעל האתר להוסיף תכנים ולשנות עיצובים באופן ידידותי וזול ואין צורף לשלוח את האתר לחברת בניית אתרים בשביל לבצע עדכונים. מעבר להקמת אתר יש לדאוג ולהשקיע בתחום עיצוב אתרים ומיתוג. כאן, בעל העסק צריך לשאול את עצמו בידי מי הוא מפקיד עבודה חשובה זו. האם להביא ייעוץ שיווקי, האם להשתמש בחברת בניית האתרים, האם חברת פרסום היא הכתובת הנכונה או שמא לפנות לחברת מיתוג אסטרטגי. למעשה, לכל חברה יהיה מה לתרום לבעל העסק. החשיבות היא לפנות לגורם מקצועי מספיק שידע להציע פתרון בשני התחומים: עיצוב אתרים ומיתוג.

מה בעל האתר רוצה להשיג

עוד לפני שפונים לחברה זו או אחרת חייב בעל האתר להתייעץ עם עובדי החברה הבכירים ולכתוב מה הם דרישות החברה, מה מטרות החברה להשיג באמצעות עיצוב אתרים ומיתוג ועוד. בעל העסק מכיר את החברה שלו הכי טוב, הוא גם מכיר את קהל הלקוחות של החברה וטעמו. למעשה כדאי ורצוי שבעל העסק יהיה מעורב בהליך המיתוג ויעזור מניסיונו לחברה ששכר.

מותג- הנושא החשוב ביותר

באמצעות עבודת עיצוב אתרים ומיתוג נכונה ומקצועית משיגים בידול ויתרון בתחרות מול המתחרים. למיתוג יש ערך עבור החברה אך גם עבור הצרכן. מותג גורם לצרכן להרגיש כי החברה העומדת מאחורי המותג עושה הכל על מנת לרצות אותו וכי הוא חשוב לה בתור לקוח.

מיתוג דרך האתר באינטרנט

לאחר שהחברה החליטה על כיוון ובחרה צבעים למותג, לוגו וכו' משפרים את אתר האינטרנט הקיים או מוסיפים אתר חדש עבור המותג. את המיתוג מתכננים על פי המוצר והחברה, קהל היעד ובדיקת המתחרים. אפיון 3 פרמטרים אלה יביא לשינוי עיצוב האתר ולבחירת דרך מיתוג.

זהות חדשה

עיצוב אתרים ומיתוג החברה או המוצר תוך שימוש באלמנטים עיצוביים מתקדמים יביא ליצירת זהות חדשה. זהות מותג. לזהות זו יחבור הגולש וכך יקבל הרגשה של שייכות למותג. גולש המאושר בזהות המותג יהפוך למעין סוכן בשטח.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.