אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חווית קניות בטוחה בחנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית חייבת לקחת בחשבון את נושא האבטחה ולא להתפשר בעניין זה. נושא האבטחה חשוב ומהותי לבעל האתר ולגולש המעוניין לרכוש מוצר בחנות. חברות בניית אתרים מקצועיות מבינות את נושא אבטחת הנתונים וסליקת כרטיסי האשראי. ידריכו וימליצו לבעל האתר כיצד לשלב את נושא האבטחה באתר ומהן האפשרויות והעלויות.

חווית שימוש מאובטחת לגולש

גולש המעוניין לרכוש מוצר בחנות וירטואלית תמיד יחשוש האם האתר מאובטח, מהם אמצעי האבטחה, האם הוא יכוסה במידה ותהיה תקלה ועוד. הגולש יחפש לדעת כי החנות הווירטואלית תספק לו מערכת אבטחה מקצועית אשר תשמור על פרטיות והגנה על הנתונים שהוא מעביר לחנות הווירטואלית (מספר כרטיס אשראי, נתונים אישיים ועוד), תשמור על זהותו (גם הגולש ישמח לדעת מי עומד מאחורי האתר והאם החנות מפוקפקת או רצינית) ותספק לו אישור רכישה מהימן.

הצפנה וקידוד

בניית חנות וירטואלית כוללת לרוב מערכת הצפנה וקידוד. מערכת זו מגינה על הנתונים הנשלחים בין הלקוח לחנות. ההצפנה מערבלת את הנתונים שהלקוח שולח לחנות הווירטואלית והחנות בצד האחר מסוגלת לקרוא אותם בזכות תוכנת הקידוד שברשותה.

אחריות האבטחה בחנות

נושא האבטחה נמצא בידי מנהל השרת ואנשי הפיתוח של חברת בניית חנות וירטואלית. את קוד האבטחה משלבים בזמן בניית חנות וירטואלית ולאחר סיום הבניית מתקינים את החנות על גבי שרת מאובטח ומקשרים בין תוכנות האבטחה השונות. חנות וירטואלית מקצועית הדואגת לפרטיות ואבטחת נתונים תצהיר על כך ותספק תעודת אבטחה.

HTTPS

כתובת אינטרנט של חנות וירטואלית המתחילה כך: https מלמדת אותנו כי מדובר באתר מאובטח. האות S מסמלת אבטחה (SECURE ). חלק גדול מהדפדפנים יציגו סימן בצורת מנעול המסמל אבטחה. לחיצה על אייקון זה תציג התעודה ומי עומד מאחוריה.

פייפל (PAYPAL )

רוב אתרי החנויות הווירטואליות הבינו כי גולשים רבים מפחדים להזין פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי באינטרנט. לפתרון פחד זה קיימת חברת פייפל המאפשרת מעין חשבון בנק באינטרנט אותו ממלאים בהתאם לצורך ומבצעים רכישה מאובטחת באמצעות החשבון בפייפל. בניית חנות וירטואלית מקצועית תכלול אפשרות תשלום בפייפל.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.