אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון כושר אישי בחוץ

 

אימון כושר אישי הוא טרנד חדש בשנים האחרונות. אנשים רבים שלא עסקו בספורט עד היום בגלל חוסר זמן או חוסר ידע, מצאו את הפתרון המושלם. הם קובעים יום ושעה, בדרך כלל פעמיים בשבוע, ומכניסים את האימון ללוח הזמנים שלהם. ברגע שהם מחייבים את עצמם, הם בדרך כלל מצליחים להתמיד באימון.

 

היתרונות באימון כושר אישי בחוץ

אימון כושר אישי יכול להיערך במגוון מקומות – בבית הלקוח, בפארק, בים או בחדר הכושר. אנשים רבים בוחרים להתאמן בחוץ, מטעמים שונים. ראשית כל, האימון בחוץ מוציא אותם לגמרי מהאווירה הביתית והנוחה. האוויר הצח, הטבע והשמש מכנסים את המתאמן לאווירה הספורטיבית ויותר קל לו להתחבר לאימון. שנית, בבית לעתים אין מספיק מקום כדי להתאמן. אפשר אמנם לבצע תרגילי כוח כמו כפיפות בטן או משקולות, אך האימון האירובי יותר מורכב. אם אין הליכון או אופני כושר, קשה להפיק את המירב מהאימון. בניגוד לכך, בחוץ האפשרויות לאימון המשלב פעילות אירובית רבות יותר. אפשר לרוץ, לדלג על חבל, לטפס במדרגות ועד. בנוסף לכך, בבית יש בדרך כלל אנשים נוספים – האישה, הילדים  - וקשה לבצע אימון כושר אישי כאשר אין פרטיות מוחלטת.

 

חוויה מתגמלת

אימון כושר אישי בחוץ הוא חוויה מתגמלת מאוד. האימון מתחיל בחימום במטרה להעלות את קצב הלב. החימום, ריצה קלה, דילוגים או קפיצות, אורך בין חמש לעשר דקות. לאחר מכן יש עבודה על שרירים באזורים שונים של הגוף: כפיפות בטן, הרמת משקולות ותרגילי התנגדות עם גומיות. התרגילים נערכים בפיקוח מלא של מאמן כושר אישי, שמדריך לגבי התנועות הנכונות, מספר החזרות והעומסים המתאימים. בדרך כלל כל תרגיל נערך בשניים עד שלושה סטים, כאשר כל סט מורכב משתים עשרה עד עשר חזרות. כמובן שככל שיש התקדמות ברמת הכושר, כן עולה העומד, מספר החזרות ובכלל רמת הקושי של התרגיל.

 

לסיכום, אימון כושר אישי מומלץ לכל אחד שמתקשה להתמיד בפעילות ספורטיבית ושצריך תמיכה והכוונה. המאמן האישי מכוון, מייעץ, תומך ומקדם, מעלה את הביטחון העצמי ונתן תמריץ להמשך. לאימון כושר אישי בחוץ יש ערך מוסף בהיותו חווייתי ונטול הפרעות והיסחים.


אודות מחבר המאמר

www.sapirsport.co.il אימון כושר אישי לחיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.